Sampsa Kataja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konaa
  • Aloitettu Aloitettu
Eihän tämä wannabevatanen ole saanut käytännössä elämässään yhtään mitään loppuunasti suoritettua joten tuskin mikään ihme että tämä kisaprojektikin jälleen keskeytyi. Taisi peruskoulun suorittaminenkin tehdä tiukkaa ja nyt yrittää hakea hupiukkotyyliin arvostusta ihmisiltä jossain ovimiehen hommissa. Ei jatkoon. Saa vetää porot vapaasti sieraimiin jos haluaa.
Hahah:LOL: Juuri tuossa aamulla kaveri linkkasi ketjun (Sampsasta) ylilaudalta missä oli käytännössä sanasta sanaan täsmälleen samat itkut ja haukut. Busted.

Kannattaa jatkaa näitä katkeria postauksia siellä koska siellä saat varmasti enemmän vastakaikua näille itkuvirsille. Mikä saa ilmeisesti kokeneen ja paljon saavuttaneen aikuisen miehen suoltamaan tällaista katkeran kuuloista paskaa foorumille pari kymppisestä kaverista?

Hahah:LOL: Juuri tuossa aamulla kaveri linkkasi ketjun (Sampsasta) ylilaudalta missä oli käytännössä sanasta sanaan täsmälleen samat itkut ja haukut. Busted.

Kannattaa jatkaa näitä katkeria postauksia siellä koska siellä saat varmasti enemmän vastakaikua näille itkuvirsille. Mikä saa ilmeisesti kokeneen ja paljon saavuttaneen aikuisen miehen suoltamaan tällaista katkeran kuuloista paskaa foorumille pari kymppisestä kaverista?

Varmaan joitain ärsyttää, kun jollain on tulevaisuudensuunnitelmia ja pitää niistä kovaa ääntä ja esiintyy itsevarmana. Sitten kun suunnitelmat eivät toteudukaan, niin ilkutaan. Sampsa on nuori kaveri ja ihan normaalia, että pläänit saattaa muuttua lennossa. Iän mukana varmaan tulee sitten se, että antaa tulosten puhua puolestaan eikä tarvitse sitten etukäteen ilmoitella kaikesta tekemisestä. Itse olen onnellinen, että omassa nuoruudessa ei ollut someja tai muitakaan...

Taisi kalikka kolahtaa kovin itseesi kun noin otti koville vai luulitko ihan aikuisten oikeasti että ovimiehen hommia tekeviä yleisesti pidettäisiin jollaillanlailla arvostettavina duuneina. Itsekin noita vartijan paskaduuneja touhuat niin ymmärrän kyllä avautumisesi kun noita hommia ei yleisesti pidetä yhtään minään ja niitä voi tehdä käytännössä kuka tahansa melkein kädetön ja jalaton. Siellä yökerhojen ja kapakoiden ovella seisoo illat ja yöt vuorotöissä todellakin keskimäärin ne suurimmat elämänkallut monasti vielä hormoonit perseessä ladattuna jotka eivät ole vittujakaan saaneet aikaiseksi eikä tämä fakta tästä mihinkään muutu vaikka olisit keikkunut stringit jalassa lavalla ja pari perseennuolijaa jollain foorumilla kaveriaan kovin puolustelisikin. Kateuskortti tottakai on luonnollisesti jo heitetty ilmaan, mistä tällekin ketjun kallulle nyt pitäisi oikein olla kateellinen ? Voisiko joku kertoa koska moni muu miettii varmasti ihan samaa.

Taisi kalikka kolahtaa kovin itseesi kun noin otti koville vai luulitko ihan aikuisten oikeasti että ovimiehen hommia tekeviä yleisesti pidettäisiin jollaillanlailla arvostettavina duuneina. Itsekin noita vartijan paskaduuneja touhuat niin ymmärrän kyllä avautumisesi kun noita hommia ei yleisesti pidetä yhtään minään ja niitä voi tehdä käytännössä kuka tahansa melkein kädetön ja jalaton. Siellä yökerhojen ja kapakoiden ovella seisoo illat ja yöt vuorotöissä todellakin keskimäärin ne suurimmat elämänkallut monasti vielä hormoonit perseessä ladattuna jotka eivät ole vittujakaan saaneet aikaiseksi eikä tämä fakta tästä mihinkään muutu vaikka olisit keikkunut stringit jalassa lavalla ja pari perseennuolijaa jollain foorumilla kaveriaan kovin puolustelisikin. Kateuskortti tottakai on luonnollisesti jo heitetty ilmaan, mistä tällekin ketjun kallulle nyt pitäisi oikein olla kateellinen ? Voisiko joku kertoa koska moni muu miettii varmasti ihan samaa.
Oletko itse missään töissä vai insinööriksi itsesi surkeilla arvosanoilla opiskellut ja luulet olevasi suurikin johtaja hienolla 3k kuukausipalkalla? Veikkaan kyllä enemmän ensimmäistä vaihtoehtoa eli työttömyys on vahvasti läsnä

Jari Mentulakin teki aikoinaan hommia ovimiehenä, mitä sama kaveri duunaa nykyään? Ihan vain näin esimerkkinä.

Ei minun mielestäni pidä olla kateellinen, voisi silti kunnioittaa muita ja keskittyä omiin juttuihin. Ei siihen mitä joku muu tekee.

Jari Mentulakin teki aikoinaan hommia ovimiehenä, mitä sama kaveri duunaa nykyään? Ihan vain näin esimerkkinä.

Ei minun mielestäni pidä olla kateellinen, voisi silti kunnioittaa muita ja keskittyä omiin juttuihin. Ei siihen mitä joku muu tekee.

Joo ja sitten vielä ei ehkä ajatella, että kaikki ei välttämättä kutsumuksesta tee työtä X. Minäkin sain ovella monet vittuilut, että "olisit kouluja käynyt niin ei tarviis tässä seistä" ja "eikö pää riittäny poliisikouluun". Minulla ei kyllä käynyt koskaan mielessäkään, että turvallisuusalalla työskentelisin päivääkään. Mutta kun koulutusta vastaavia hommia ei saanut tai saa koskaan, niin jollain sitä pitää itsensä yrittää elättää. Eikä siinä mitään pahaa ole, jos joku on kutsumusammatissaan turvallisuusalalla. Ei oo mitään helppoa hommaa ainakaan villimmissä paikoissa ja vaatii stressinsietokykyä ja kovaa luonnetta. Minulla kesti pää ja kroppa(yövalvomiset/uniongelmat) reilut kaksi vuotta tehdä niitä hommia, toki mitään pidempää uraa en koskaan ajatellutkaan vaan tilapäisenä ratkaisuna, että ehtii muuta työtä hakea tai miettiä mitä ratkaisuja tekee tulevaisuuden kannalta. Enhän minä mikään maisteri ole mutta amk-inssin tutkinto löytyy. Ja sitten ammattikoulun logistiikan käyneet aukomassa päätään, että olisit käyny kouluja. Itse en koskaan enää halveksu järkkäreitä tai vartijoita, kun tiedän mitä ne hommat on. Palkkakin (yleensä) on ihan naurettava työn kuormittavuuteen ja riskeihin nähden. Hattua nostan kaikille niille, jotka pidemmän päälle niitä hommia kykenee tekemään.

Aina on helppo haukkua tuntemattomia luusereiksi, jos on aina kaiken saanut ilman vaivaa. Työpaikat suhteilla ja koulunpenkiltä työllistynyt heti jne. Kaikilla ei välttämättä mene hommat optimaalisesti, vaikka ei olisi mitenkään viallinen luuseri. Toki oman tyhmyytensähän tuolla verbaalisesti muiden päälle sylkemällä osoittaa.

Taisi kalikka kolahtaa kovin itseesi kun noin otti koville vai luulitko ihan aikuisten oikeasti että ovimiehen hommia tekeviä yleisesti pidettäisiin jollaillanlailla arvostettavina duuneina.
Ei kolahtanut ja en pitänyt.
Itsekin noita vartijan paskaduuneja touhuat niin ymmärrän kyllä avautumisesi kun noita hommia ei yleisesti pidetä yhtään minään ja niitä voi tehdä käytännössä kuka tahansa melkein kädetön ja jalaton.
Paska duuneja? Paska duunin voi määrittää toki monella tapaa. On roskakuskeja, siivoojia, kaupankassoja joita myös pidetään paska duuneina. Vartiointi ja turvallisuusalalla ylipäätänsä on hommia laidasta laitaan. Lentokentällä, suurlähetystöissä, eduskunnassa yms. hommat on aika leppoisaa ja kaukana paska duuneista. Monissa kohteissa ei todellakaan "voi tehdä käytännössä kuka tahansa melkein kädetön ja jalaton" näitä hommia. Siinä olet jäljillä että näihin hommiin pääsee kuka tahansa sattuukaan firman ovista eksymään sisään. Se miten kyseinen henkilö pärjää työssänsä ei kuitenkaan mene tuon mukaan.

Siellä yökerhojen ja kapakoiden ovella seisoo illat ja yöt vuorotöissä todellakin keskimäärin ne suurimmat elämänkallut monasti vielä hormoonit perseessä ladattuna jotka eivät ole vittujakaan saaneet aikaiseksi eikä tämä fakta tästä mihinkään muutu vaikka olisit keikkunut stringit jalassa lavalla ja pari perseennuolijaa jollain foorumilla kaveriaan kovin puolustelisikin. Kateuskortti tottakai on luonnollisesti jo heitetty ilmaan, mistä tällekin ketjun kallulle nyt pitäisi oikein olla kateellinen ? Voisiko joku kertoa koska moni muu miettii varmasti ihan samaa.
Kyllä, ovihommissa olen itsekin usein nähnyt sellaisia henkilöitä töissä jotka ei todellakaan sinne kuuluisi. Kuitenkin tässä viimeisen 14 vuoden kokemuksella voin sanoa että ne kaikista elämänkalluimmat on kuitenkin ne jotka tulee sun tapaan kännipäissään huutelemaan siellä ovella: "etkö päässyt poliisikouluun häh? Sä et oo saanut mitään aikaiseksi niin kuin MÄ! Mä tienaan kuukaudessa enemmän kuin sä vuodessa!" jne. litaniaa voi jatkaa loputtomiin. On ollut lääkäreitä, lakimiehiä ja kaikkea mahdollista ammattikuntaa jotka kokee ylemmyyden tunnetta arvostellessaan toisen duunia.

Mä en ole esittänyt mitään kateuskorttia sulle enkä mitenkään avautunut vaan kysyin yksinkertaisen kysymyksen että miksi suollat tollaista paskaa jostain henkilöstä jota et tunne?..ja vielä ainakin kahdelle eri foorumille..Vai tunnetko Sampsan ja olet hänelle katkera jostain vanhasta jutusta? Musta on yksinkertaisesti myös käsittämätöntä että arvostellaan jonkun henkilön ammattivalintaa. Eikö se ole helvetin hyvä että ylipäätänsä nuori kaveri tekee kahta työtä?

Ps. Muistathan listata tähän ne omat saavutukset. Aloita vaikka koulutuksesta, duunipaikasta, palkasta jne niin voidaan yhdessä arvostella sun tapaa elää.

Mulle on ihan yks lysti mitä mieltä mistäkin "paskaduunista" olet. Mutta huomaa hyvin, että minkäänlaista käsitystä ei ole siitä mitä noissa hommissa joutuu sietämään pahimmillaan sillä pienellä palkalla ja järjettömillä työajoilla. Jos paha tilanne tulee niin monesti olet tilanteessa yksin hyvin rajallisilla voimankäyttövälineillä tai järjestyksenvalvojana pahimmillaan paljain käsin. Poliisilla on sentään jonkinlainen kunnioitus, oikeudet ja tehokkaat voimankäyttövälineet. Toistuvia tappouhkauksiakin voi joissain paikoissa tulla semmosilta henkilöiltä, jotka ovat ns. lain väärällä puolen. Sillon niitä on hankala sulattaa ilman, että ne menee ihon alle. Ja vain sen takia, että teet sitä työtäsi. Pidän naurettavana väittää, että "mikä hyvänsä kädetön ja jalaton kykenee noihin hommiin". On tietysti sellaisia alueita ja ravintoloita, joissa henkilökuntaan kohdistettu väkivalta ja uhkailu on harvinaista. Mutta ne jotka tuolla alalla uraa tekee, niin lähes poikkeuksetta joutuu moninlaisiin paikkoihin ja tilanteisiin.

Minä oon hyvin rauhallinen kaveri ja tapellu en ollut käytännössä juuri ikinä. Semmoseen ympäristöön kun jouduin noissa hommissa, joissa paljon narkkareita, liivimiehiä ja muita moniongelmaisia enemmälti pyörii, niin tappouhkauksia yksi per kuukausi ja lukuisia kertoja kun minuun kohdistettiin väkivaltaa tai yritettiin. Uhattiin sanallisesti lamauttimella ja ampumisella (liivimies). Kyllä minun luonteelle ainakin oli raskasta, kun kaksi kertaa ehti olla asiakas tajuttomana kun otteet oli niin kovat, että toinen vaihtoehto olisi itse olla siinä roolissa. Toki mulla oli varmasti huonoa tuuriakin, että sattui kohdalle lyhyeen aikaan niin monta tilannetta.

Sinunkaltaiset arvostelijat ja paskahousut tuskin kestäisi montaakaan ongelmatilannetta turvallisuusalan työssä. Siinä saa olla sylkykuppina ja yrittää esittää asiakaspalvelijaa samalla. Ei kannattas hirveästi arvostella asioita, joista ei selkeesti mitään tiedä. Se nyt on selvä, että matalapalkka-aloja paskaduunina pidetään aika yleisesti, mutta se on naurettavinta, että lokeroit tuon alan ammattilaiset kyvyttömiksi elämänkoululaisiksi. Yksinkertaisesti kun monesta ei ammattiin tai koulutukseen katsomatta olisi välttämättä psyykkeen osalta noihin hommiin pidemmän päälle. Ja on tietysti etua, jos fyysisesti myös kykenee toimimaan ja eritoten puolustautumaan tarvittaessa.

Et taida ymmärtää mitä se käytännössä tarkoittaa normaalin kaduntallaajan turvallisuudelle, että on niitä vartijoita/järkkäreitä. Ne kaverit ennaltaehkäisee mm. paljon pahoinpitelyitä. Jos niitä ei olis, niin tuolla olis kansalaisten todella paljon turvattomampaa liikkua. Ihan yksinkertanen fakta, mutta ei sitä monikaan tunnu käytännössä arvostavan tai käsittävän.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulle on ihan yks lysti mitä mieltä mistäkin "paskaduunista" olet. Mutta huomaa hyvin, että minkäänlaista käsitystä ei ole siitä mitä noissa hommissa joutuu sietämään pahimmillaan sillä pienellä palkalla ja järjettömillä työajoilla. Jos paha tilanne tulee niin monesti olet tilanteessa yksin hyvin rajallisilla voimankäyttövälineillä tai järjestyksenvalvojana pahimmillaan paljain käsin. Poliisilla on sentään jonkinlainen kunnioitus, oikeudet ja tehokkaat voimankäyttövälineet. Toistuvia tappouhkauksiakin voi joissain paikoissa tulla semmosilta henkilöiltä, jotka ovat ns. lain väärällä puolen. Sillon niitä on hankala sulattaa ilman, että ne menee ihon alle. Ja vain sen takia, että teet sitä työtäsi. Pidän naurettavana väittää, että "mikä hyvänsä kädetön ja jalaton kykenee noihin hommiin". On tietysti sellaisia alueita ja ravintoloita, joissa henkilökuntaan kohdistettu väkivalta ja uhkailu on harvinaista. Mutta ne jotka tuolla alalla uraa tekee, niin lähes poikkeuksetta joutuu moninlaisiin paikkoihin ja tilanteisiin.

Minä oon hyvin rauhallinen kaveri ja tapellu en ollut käytännössä juuri ikinä. Semmoseen ympäristöön kun jouduin noissa hommissa, joissa paljon narkkareita, liivimiehiä ja muita moniongelmaisia enemmälti pyörii, niin tappouhkauksia yksi per kuukausi ja lukuisia kertoja kun minuun kohdistettiin väkivaltaa tai yritettiin. Uhattiin sanallisesti lamauttimella ja ampumisella (liivimies). Kyllä minun luonteelle ainakin oli raskasta, kun kaksi kertaa ehti olla asiakas tajuttomana kun otteet oli niin kovat, että toinen vaihtoehto olisi itse olla siinä roolissa. Toki mulla oli varmasti huonoa tuuriakin, että sattui kohdalle lyhyeen aikaan niin monta tilannetta.

Sinunkaltaiset arvostelijat ja paskahousut tuskin kestäisi montaakaan ongelmatilannetta turvallisuusalan työssä. Siinä saa olla sylkykuppina ja yrittää esittää asiakaspalvelijaa samalla. Ei kannattas hirveästi arvostella asioita, joista ei selkeesti mitään tiedä. Se nyt on selvä, että matalapalkka-aloja paskaduunina pidetään aika yleisesti, mutta se on naurettavinta, että lokeroit tuon alan ammattilaiset kyvyttömiksi elämänkoululaisiksi. Yksinkertaisesti kun monesta ei ammattiin tai koulutukseen katsomatta olisi välttämättä psyykkeen osalta noihin hommiin pidemmän päälle. Ja on tietysti etua, jos fyysisesti myös kykenee toimimaan ja eritoten puolustautumaan tarvittaessa.

Et taida ymmärtää mitä se käytännössä tarkoittaa normaalin kaduntallaajan turvallisuudelle, että on niitä vartijoita/järkkäreitä. Ne kaverit ennaltaehkäisee mm. paljon pahoinpitelyitä. Jos niitä ei olis, niin tuolla olis kansalaisten todella paljon turvattomampaa liikkua. Ihan yksinkertanen fakta, mutta ei sitä monikaan tunnu käytännössä arvostavan tai käsittävän.

Kauhea täysin turhanpäiväinen avautuminen sieltäkin noista ovimiehen hommista, kyllä se on kaikilla ihan yleisesti tiedossa millaista noi hommat lattiapinnalla on. Ihan yhtä selvää on sekin että ei noihin ovi- ja järkkärimiehen hommiin päästä vaan niihin joudutaan kun mitään muutakaan ei näille kalluille ole yleensä tarjolla ja taustalla monasti sekin että asiat on vielä ihan itse ajettu niin päin vittua että siellä ovella on pakko olla. Korkeamman tason henkivartijahommat yms. ei noita luonnollisestikaan voi rinnastaa mihinkään yökerhon ovella seisomiseen eikä niistä tässä ole puhuttukaan. Tuntuu nyt jotenkin että tässä ketjussa nää ovijampat koittavat kerätä väkisin itselleen jotain säälipisteitä. Securitaksen hommia tuli itse tehtyä aikanaan parina kesänä opiskeluaikoina ja pystyy kyllä käytännössä tuon parin jakson perusteella toteamaan että ihan paskaduuneja ne nyt vain yksinkertaisesti on vaikkei edes ovivahdin hommista puhuta. Itse työnantajan näkökulmasta tullut myös havaittua se että jos on oikeasti jossain hyvä niin kyllä tänä päivänä Suomesta töitä nuorelle miehelle ja yleensäkin löytyy. Jos on esim. inssin paperit ollut plakkarissa jo pitkään ja vielä tarvitsee selitellä täälläkin tyyliin muut syntyneet kultalusikka suussa, perineet kaiken jne. stooria kun ei itselle ole löytynyt sopivaa lokeroa yhteiskunnasta niin se keskimäärin kertoo siitä että se oma työttömyys ja työnsaantiongelma johtuu siitä henkilöstä itsestään. Korvien välissä on havaintojeni mukaan näillä ihmisillä ne suurimmat ongelmat kun ei työt maistu tai suju, tässä mr siimankaan tapauksessa ei nyt ole tarkempaa tietoa mikä ja mitä kaikkea on taustalla niin turha spekuloida enempää. Roinan käyttö nyt tuskin ainakaan parantaa sitä oman työelämän yleistilannetta sellaisella henkilöllä jolla jokin mania tms. jo luonnostaan.

Kauhea täysin turhanpäiväinen avautuminen sieltäkin noista ovimiehen hommista, kyllä se on kaikilla ihan yleisesti tiedossa millaista noi hommat lattiapinnalla on. Ihan yhtä selvää on sekin että ei noihin ovi- ja järkkärimiehen hommiin päästä vaan niihin joudutaan kun mitään muutakaan ei näille kalluille ole yleensä tarjolla ja taustalla monasti sekin että asiat on vielä ihan itse ajettu niin päin vittua että siellä ovella on pakko olla. Korkeamman tason henkivartijahommat yms. ei noita luonnollisestikaan voi rinnastaa mihinkään yökerhon ovella seisomiseen eikä niistä tässä ole puhuttukaan. Tuntuu nyt jotenkin että tässä ketjussa nää ovijampat koittavat kerätä väkisin itselleen jotain säälipisteitä. Securitaksen hommia tuli itse tehtyä aikanaan parina kesänä opiskeluaikoina ja pystyy kyllä käytännössä tuon parin jakson perusteella toteamaan että ihan paskaduuneja ne nyt vain yksinkertaisesti on vaikkei edes ovivahdin hommista puhuta. Itse työnantajan näkökulmasta tullut myös havaittua se että jos on oikeasti jossain hyvä niin kyllä tänä päivänä Suomesta töitä nuorelle miehelle ja yleensäkin löytyy. Jos on esim. inssin paperit ollut plakkarissa jo pitkään ja vielä tarvitsee selitellä täälläkin tyyliin muut syntyneet kultalusikka suussa, perineet kaiken jne. stooria kun ei itselle ole löytynyt sopivaa lokeroa yhteiskunnasta niin se keskimäärin kertoo siitä että se oma työttömyys ja työnsaantiongelma johtuu siitä henkilöstä itsestään. Korvien välissä on havaintojeni mukaan näillä ihmisillä ne suurimmat ongelmat kun ei työt maistu tai suju, tässä mr siimankaan tapauksessa ei nyt ole tarkempaa tietoa mikä ja mitä kaikkea on taustalla niin turha spekuloida enempää. Roinan käyttö nyt tuskin ainakaan parantaa sitä oman työelämän yleistilannetta sellaisella henkilöllä jolla jokin mania tms. jo luonnostaan.

Hirveästi säälipisteitä olen vailla ja sympatiaasi, kun en itse ainakaan koskaan enää edes alalla aio työskennellä. Saati, että olisin koskaan kuvitellut noissa hommissa jotain glamouria olevan. Olen itsekin lokeroinut jotkin työt ns paskaduuniksi, mutta en minä niiden töiden tekijöitä mene haukkumaan. Paistaa vaan läpi hemmetin ylimielinen asenne kirjoituksistasi; kuulostat ihan koulukiusaajalta. Ja tuolla ulosannilla ei kannata kovin montaa elämänkoululaiseksi tituleerata. Vaikka olisit tasavallan presidentti, niin se ei poista sitä faktaa, että turhan herkästi arvostelet tuntemattomia ihmisiä. Ja jos et kunnioita, niin pitäisit omana tietona. Se ei ihan tervettä ole, kun täällä haukut sinulle tuntemattomat ihmiset mt-potilaiksi tai elämänkoululaiseksi tarkemmin tuntematta ja ilmeisesti saat siitä mielihyvää. Tuskin muuten tulisit kilpailijoiden ketjuihin näitä kommenttejasi laukomaan. Minä poistun takavasemmalle tästä vuoropuhelusta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eihän tämä wannabevatanen ole saanut käytännössä elämässään yhtään mitään loppuunasti suoritettua joten tuskin mikään ihme että tämä kisaprojektikin jälleen keskeytyi. Taisi peruskoulun suorittaminenkin tehdä tiukkaa ja nyt yrittää hakea hupiukkotyyliin arvostusta ihmisiltä jossain ovimiehen hommissa. Ei jatkoon. Saa vetää porot vapaasti sieraimiin jos haluaa.
Aika säällittävältä kuulostat. Olispa kiva tietää mitä ite olet saanut elämässäs loppuun asti suoritettua kun pitää muiden tekemisiä alkaa arvostelemaan. Kuulostat juuri semmoseltä ihmiseltä, joka etsii päivät netissä erilaisia valittamisen kohteita.

Tulin tsekkaamaan, että kukas tämä Sampsa on, yllätyin löytäessäni varsin rakentavaa keskustelua, hyvä jätkät:rock:
Onnea Sampsalle, päätti sitten joskus kisata tai ei.

voimaharrastajalla on nyt vammainen asema tyontekoon ja tuntuisi ponkittavan egoaan omasta mielestaan arvokkaalla duunilla. Ensinnakin, paskaduuneja ei ole. Kaikki tyo on arvokasta. Sinulle tyon tyyppi voi olla itseisarvo mutta itse ainakin arvostan matalasti palkattua henkiloa joka yksinhuoltajana pitaa huolta lapsistaan ja joka ei voi realistisesti irtisanoutua duunista ja kouluttautua korkeammin, kuin jotain lussupersetta jolle isukki on pedannut duunin firmassa joka ei osaa tehda siina firmassa vittuakaan, korkeintaan vittuilee alaisilleen ja esittaa patevaa pomoa.

voimaharrastajalla on nyt vammainen asema tyontekoon ja tuntuisi ponkittavan egoaan omasta mielestaan arvokkaalla duunilla. Ensinnakin, paskaduuneja ei ole. Kaikki tyo on arvokasta. Sinulle tyon tyyppi voi olla itseisarvo mutta itse ainakin arvostan matalasti palkattua henkiloa joka yksinhuoltajana pitaa huolta lapsistaan ja joka ei voi realistisesti irtisanoutua duunista ja kouluttautua korkeammin, kuin jotain lussupersetta jolle isukki on pedannut duunin firmassa joka ei osaa tehda siina firmassa vittuakaan, korkeintaan vittuilee alaisilleen ja esittaa patevaa pomoa.

Pakko vielä jatkaa tätä ”offtipiccia”
Voimaharrastaja voi miettiä sanojaan muiden ihmisten duuneista sitten vaikka vanhustenkodissa jos sinne menee kun hoitaja tulee pyyhkimään perseen ja auttamaan arjen askareissa.
En ole ikinä käsittänyt ihmisten ulinaa muiden duuneista haukkumalla muiden toimeentuloa. Säälittävää ulinaa...

Tsemppii Sampsalle, nuorella miehellä on kova palo hommiin ja se on pääasia.

Noi on kyl paras läppä, jotka on jossain faijansa firmassa duunissa ja ollaan ihan vitun äijää. Instassa on koko ajan feimiä ja leijutaan vanhempien tai kaverien jutuilla, ostetaan halvin rolle ja joku köyhän miehen porsche (boxter tai cayman). Sit kaikki jutut on höystetty hashtageilla #entrepreneurlife #grindhard ja kaikkee siltä väliltä ja ollaan muka liikkeellä grindaamassa aamusta iltaan. Todellisuudessa aamulla käydään salilla ja sitten hengaillaan kavereitten kanssa. Monesti oon vaan miettiny, että mitä tällänen ihminen ajattelee, kun se menee nukkumaan tai siis että uskooko ne itse omia paskapuheitaan?

Tollasten ihmisten mielestä just kaikki duunit on paskaduuneja.

Kerro toki nimesi ja firmasi. Niin päästään kaikki tarkastelemaan julkisia verotietoja kuinka paljon sinä tienaat?

Tämä mies (poika) ei ole työnantaja. Se että antaa deekuille hakupalkkaa Alkon takana, ei tee ihmisestä vielä työnantajaa, tai noh, virallisesta määritelmästä voitaneen väitellä. Mutta mikäli ulostulo, sen hämmentäväksi ja hämärän peittoon jäävät motiivit sekä ulosanti on tuota luokkaa, voisin vaikka lyödä vetoa, ettei kyseisellä henkilöllä voi olla kompetenssia edes yksinkertaisimman yritysmuodon toteutukseen. Toki nyt sorrun itsekin vahvoihin päätelmiin henkilöä tuntematta ja todennäköisesti samalla lankesin myös helppoon miinaan. Mutta aikuinen, edes keskitason kognitiivisilla kyvyillä varustettu ihminen, ei vain mielestäni voi suoltaa tuollaista tekstiä, edes internetfoorumilla. Ja toisaalta, jos olen väärässä, on tilanne vielä surullisempi.

Back
Ylös Bottom