No jos noin mietitään niin on ainakin itselleni paras ruokavalio! Mieliala korkealla ja lopultakin alkoi fläsää kadota myös keskikropasta. Lähinnä vaan mietityttää juuri tuo kovien rasvojen käyttö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jos noin mietitään niin on ainakin itselleni paras ruokavalio! Mieliala korkealla ja lopultakin alkoi fläsää kadota myös keskikropasta. Lähinnä vaan mietityttää juuri tuo kovien rasvojen käyttö.
Tämmöiseksi se on mennyt:
Aamiainen: kaksi öljyssä paistettua kananmunaa, hera+psyllium drinksu
Lounas bufferioissa: lautanen täyteen vihreää salaattia, päälle reilusti oliiviöljyä ja noin parisataa grammaa kanaa/kalaa/vähärasvaista punaista lihaa
Ennen salia banaani ja salilla vitargo+EAA
Illallinen himassa: lautanen täyteen vihreää salaattia, päälle reilusti oliiviöljyä ja noin kolmesataa grammaa kanaa/kalaa/vähärasvaista punaista lihaa
Naposteluun varattu 50 grammaa saksanpähkinöitä per päivä
Kahvia menee muutama kuppi
Illalla kaseiinia jos jaksaa
Tarttis kai laskea paljonko tuosta tulee kaloreita ja vähän säädellä.

Nimihän kertoo jo kaiken,sairaaladieetillä päädyt sairaalaan.
Yks sokeripala.. :D africandiet on kans kova dieetti,joka kolmas päivä yks näkkäri ja kävelyä 8 tuntia päivässä..Takaa painon tippumisen rajusti,jopa 5-7 kiloa parissa ekassa päivässä jokaiselle.
Minkälaine äijän perus ruokailu et saat ton 3-4k täyteen?ite ku kertoa testailin niin 2.5k teki melkeen tiukkaa..tosin if samalla itellä.ihan vinkkejä siis kalastelen sen takii kysynPaljoko vedätte kaloreita suurinpiirtein ketolla? Itse en tarkkaan laske, kun kroppa tuntuu kiristyvän tällä tyylillä kokoajan, mutta arviolta semmoset 3000-4000 kaloria tulee päivässä.
[/QUOTE]Ootteko löytäneet jotain hyviä salaatin/maustekastikkeita joissa erityisen vähän hiilaria?
Minä oon käyttänyt Felixin Ranch-kastiketta. Hiilareita 6,7g sadassa. Eli päivässä tulee max 1g tuosta parilla salaatilla.
6 viikkoa ketoa takana
Onko paino pudonnut, onko edes paljoa pudotettavaa?
Minkälaiset ensimmäiset viikot oli? Sarjojen toistoalueet tulevat varmaankin pysymään aika lyhyinä jos ketoosilla treenailee![]()