Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon muuten miettinyt, että oiskohan tämä nasta homma, lehtori meinaan amk:ssa.

Mutta totta tosiaan, ei kummonen summa, mutta sais sillä jotain aikaan.

Mulla AMK-opettajan duuni tuli haaveeksi jo ite siellä opiskellessa. Oman opinnäytetyöni ohjaaja on idolini. Paino uran projektipäällikkönä ja ulkomaillakin veti isoja projekteja. Downshiftas opettajaksi ja seisoi aina luokan edessä hymy huulilla hugo bossin neuleessa ja omega ranteessa. Ei pienintäkään häivää stressistä. Omalla hyppytunnillaan kävi koulun salilla treenaamassa ja kesällä oli oikeasti lomalla 3kk kesä-elokuu. Tiedän koska tein opparin just sillon ja yritin tavotella. Ja helvetin hyvä opettaja. Tiesi oman aiheensa täydellisesti ja osasi opettaa niin että jengiä kiinnosti.
Palkka tosiaan ei kummonen, varmaan 4ke/kk, mut vois sillä pärjätä kun sopeuttaa kulurakennetta. Tärkeys on vapaa-ajassa ja stressittömyydessä.

Oon vähän jo pedannut tätä opettaja-hommaa. Kymmenen vuotta oon kouluttanut ressuja mpk:n riveissä, oon käyny haminassa kouluttajakoulutuksia. Nykyisessä duunissa käyn säännöllisesti luennoimassa teekkareille yliopistossa. Seuraavat luennot taas ens kuussa. Lisäks koulutan firmassa sisäisesti jengiä projektin vetämisestä. Pitäis vaan ehtiä painamaan pedagokiset.

Ja nimenomaan AMK-lehtoriksi. Jengillä ei oppivelvollisuutta, ihan vitun sama oppiiko. Menköön varastoon tai kaupan kassalle jos ei kiinnosta. Yliopisto taas liian akateemista minulle, pitäisi päästä mahdollisimman helpolla.

Rohkea ja varakas mies hän!
Täällä tullaan yleensä takaisin nenä poskella ja ilman rahoja takaisin.

Ihan sama täällä kyllä. Otin alkosta sen 60% kossu pikkupullon, nyt hetkellisesti olen varakas, voimakas ja rohkea. Totuus selviää viimeistään huomenaamulla.

Täällä soi:

Liisalla on povi, kuin kuninkaitten hovi, sen edessä on pakko kumartaa...”

E. On muuten yks parhaita kalianjuomisralleja. Ei puutu kuin se olut.

Niin käy, jos et pidä huolta työtunneista/ajoista ja oikeuksistasi. Työnantaja ei välitä niistä tippaakaan.
Meillä työnantaja onneksi välittää! Nyt oli vähän nihkeä viikko senioreiden ollessa lomalla. Kahdestaan oltiin eilen ja tänään kaverin kanssa. Tänään oli lisänä vielä kandi ensimmäistä kertaa meillä päivystämässä, ja kardiologin etäpäivä, joten vaati hieman sumplimista ja joustamista, että sai kaiken hoidettua.

Back
Ylös Bottom