Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla kanssa meinannut taas olla uni mitä sattuu, viimeyönäkin pyörin tunnin pari aamuyöllä ihan pirteenä ja sitten kun kello soi niin vätystää maan hitosti.
Onneksi on perjantai.
Mikroautoista tuli mieleen saamattomuus, ostin ihan kisavehkeen junnulle kun se oli 6v ja en saanut koskaan sitä radalle, edelleen mulla säilössä ja muksu jo 19 vuotias :LOL:

Mulla ei ole mihinkään kiire viikon: loppuna.

Vokotilla lienee kiire huhtapubin mallaskosken ja irman välillä.

Ai mutta olihan mulla kartinkikisat sunnuntaina.
Ehdotat Frau TJJ:lle että lähdette katselemaan raskasta kalustoa.

Siellä on käsittääkseni jotain sotilasajoneuvojakin. Erästä äskettäin rekisteröityä laitettakin vähän kyseltiin sinne, mutta omistaja ilmoitti ettei pysty. Eli jaksa.

On kyllä ihan uskomattoman raivostuttavaa, kun ajattelee vaan ottavansa jonkun jutun paikasta X. Kun se ei olekaan siellä, niin putoaa ihan aivottamaksi, että missä sitten muka.

Jos oisit sadehousut, niin mihin oisit mennyt piiloon? Työmatkapyöräilijä kaipaa.

IMAG2607.webp

Taitaa olla ens kerralla allekirjoittaneen vuoro tarjota...
Päivämääriä ei vielä ole, mutta veikkaan että osuu viikolle 40.
Parasta olisi siis itse päästä paikalle, muuten jää nauttimatta.

Saa nähdä miltä oma kalenteri näyttää, koska joutuu istuun kynän ja laskimen äärellä.

Nyt voi ehkä jo kirjoittaa, kun on tapahtumasta aikaa. Mutta oli kyllä erikoinen tapaus kun myin liput ja majoituksenkin sit samaan syssyyn jälkimainingeissa.

Kaunis neit kysyi lopussa, että lähdenkö kaveriksi keikalle. Kaikkee ne naiset keksii, ostaa liput ja upgreidatun majoituksen ja lopuksi kysytään haluaako myyjä keikalle. :ROFLMAO:

En.

Nyt voi ehkä jo kirjoittaa, kun on tapahtumasta aikaa. Mutta oli kyllä erikoinen tapaus kun myin liput ja majoituksenkin sit samaan syssyyn jälkimainingeissa.

Kaunis neit kysyi lopussa, että lähdenkö kaveriksi keikalle. Kaikkee ne naiset keksii, ostaa liput ja upgreidatun majoituksen ja lopuksi kysytään haluaako myyjä keikalle. :ROFLMAO:

En.

- Olisin saanu.
- Muttet saanu.
- Olis antanu.
- Miksei antanu?
- No se oikein kerjäs keppiä.
- Muttei antanu.
- Saksalainen huora.
- Et saanu.
- Mikä lie aidsilainen.
- Kortonki on keksitty.
- Ne oli lopussa.