Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vois olla... mut 2h video? Vitun hyvä editointi :D Joku varmaan kattoo?
Faija on hurahtanut metallinpaljastimeen ihan kuivalla maalla. Löytäny kaikennäkösiä luoteja ja metalliesineitä omasta pellosta.
Ootteks kattonu man+river? Siinä on loistava kaiffa. Sukeltelee esineitä vesien pohjasta ja palauttelee omistajille.. Tota olis kiva tehdä Suomessakin, mutta sukella ny myrkylliseen paskanruskeaan kokemäenjokeen :D
Eri lähteiden mukaan olis pari miltsiä saanu noilla videoilla fygyäkin.
Ei oo nyt tullut ostettua edes niitä. Joe Bonamassan levyt on päähänpinttymänä omistaa käsimateriaalina.
Nuo alueethan pitää nimenomaan ottaa ensimmäisenä työn alle.Katsoin, mutta en ihan koko kahta tuntia sentäs. Ei näyttänyt kyseinen videon kuvaaja kauheasti löytäneen mitään kovin jännää. Fillareita poimitaan varmaan noista jorpakoista ihan kaupunkien toimesta. "Aarteet" on pääosin jotain romua, mutta siinähän jännitys piileekin että eihän sitä koskaan tiedä mitä kivaa löytyy. Metallinpaljastin ois kanssa kiva laite.
Sen verran luin aiheesta, että kannattaa olla varuillaan ja jättää tutkimatta alueita joissa on suuri todennäköisyys että sinne olisi nakattu sodan aikaisia räjähteitä. Se on ihan hyvä tieto.![]()
Lapistahan löytyy jatkuvasti ties mitä ja oliko viime vai toissavuonna kun taisi Kajaanin suunnalla joku VilleVallaton räjäyttää ittensä ja talon kun oli jotain heittimen ammusta sahannut autotallissa auki.Nuo alueethan pitää nimenomaan ottaa ensimmäisenä työn alle.
Joe Bonamassan
Taitaa tuolla rajan pinnassa pyöriäkin alan miehiä metallinpaljastimien kanssa. Kaikkea pientä sälää kuten sirpaleita yms löytyy varmaan vielä pitkään.Lapistahan löytyy jatkuvasti ties mitä ja oliko viime vai toissavuonna kun taisi Kajaanin suunnalla joku VilleVallaton räjäyttää ittensä ja talon kun oli jotain heittimen ammusta sahannut autotallissa auki.
Suossa säilyy ruumiit mutta säilyykö metalli yhtä hyvin? Luulisi että itärajan soihin oisi upotettu kaikkea... jännää.
Ai että. Pidä kii siitä. Oot löytäny toiseks parhaan!Jos en 100% varmasti tietäisi, että sinä olet tämän kirjoittanut niin sanoisin, että mun miesihminen kirjoittelee tänne mun tietämättä.
Aika sama buugi oli kesällä. Konttorilla rempattiin ja jos siellä koitti tehdä hommia, niin joku jantteri sahaa listaa korvan vieressä. Jos oli etänä, niin ei päässyt mihinkään, kun yhteydet oli muista muutoksista johtuen milloin mitenkin.Onhan tervanjuontia duuni. Tietokannassa virheitä, mun sql on paskaa, kahvi on pahaa ja hirvee möykkä konttorilla.
Oispa rahaa lopettaa.
Niinjoo, se on taas TJJ:n kanssa suusaippualla rallin seurantaa
Joku viikkokisa vai joku sarja?Ai mutta olihan mulla kartinkikisat sunnuntaina.