Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo mutta ton kanssa pitää olla tosi lähietäisyydellä ennen kuin sillä on tehoaEi niitä nyt tuhottu olla.
Kyllähän nyt jokaisella pitää yksi takan päällä olla?katso liitettä 156208
Eijole.Ei niitä nyt tuhottu olla.
Kyllähän nyt jokaisella pitää yksi takan päällä olla?katso liitettä 156208
Olin aikeissa kirjoittaa ihan samaa, eli ei enää palveluskäytössä.On muuten molemmat museovehkeitä tänäpänä.
Koska sulla ei oe keräilijän statusta ja noi raiskatut on nykyään ihan uskomaton lakimiina.Eijole.
Miksiköhän helvetissä mulla ei ole koopeetä.
Sehän on saunapäivä/ilta jälleen.
Kyllä ihminen on luotu riippumaan mattoon. Ainakin tämä ihminen.
Voidaan tehdä sellainen kiertoajelu jossa käydään myös Kreikassa asti.Albania. Aika kehitysmaa. Mutta hieno paikka, historia ja komeat rauniot Butrinissa.
Lämpöä piisaa. En tuu ikinä kotiin täältä.
Ensi kesän reissun suunnittelu on jo alkanut.
Minä vain käväisin Albaniassa.Voidaan tehdä sellainen kiertoajelu jossa käydään myös Kreikassa asti.
Mittarissa pitäisi aina vähintään +30 astetta ja suojakertoimena 50. Sitten on ihmisen hyvä olla.Kyllä ihminen on luotu riippumaan mattoon. Ainakin tämä ihminen.
Onhan tuo tuhottu sinänsä, mutta kauniit kuoret ja pala historiaa.Eijole.
Miksiköhän helvetissä mulla ei ole koopeetä.
Koska sulla ei oe keräilijän statusta ja noi raiskatut on nykyään ihan uskomaton lakimiina.
Joo mutta mä katsos elän jo sitä hetkeä kun sun nykyinen mies on muisto vaan ja sä palvot mua kuin kreikkalaista patsasta.Minä vain käväisin Albaniassa.
Totta puhut.Koska sulla ei oe keräilijän statusta ja noi raiskatut on nykyään ihan uskomaton lakimiina.
Mittarissa pitäisi aina vähintään +30 astetta ja suojakertoimena 50. Sitten on ihmisen hyvä olla
Tai ämpäri.Suojakerroin katto, nyt. Hyväksyttäviä myös: aurinkovarjo tai palmu.