Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Melkoinen morkkis eilisestä.

Roskaruokalaanhan sitä päätyi ja nappasin salaatin ja nugetit. Nugeteissa olikin ihan hemmetisti enemmän hiilaria kuin kuvittelin.

Illalla sitten vielä vähän votkulia niin ketoosi otti siitäkin nokkiinsa, toivottavasti meni vain pauselle.

Kahvit voisi kyllä keittää, syödäkin voisi univelkaa olen nukkunut pois. On myönnettävä, että eilen oli vitutus käyrä koholla kun kaksi edellistä yötä nukkunut huonosti. Nyt on levollinen olo, vaikka hieman laiskotuttaa. Keittiö pitäisi siivota kun kahvikupitkin on vuorena tiskialtaassa.

Kahvit voisi kyllä keittää, syödäkin voisi univelkaa olen nukkunut pois. On myönnettävä, että eilen oli vitutus käyrä koholla kun kaksi edellistä yötä nukkunut huonosti. Nyt on levollinen olo, vaikka hieman laiskotuttaa. Keittiö pitäisi siivota kun kahvikupitkin on vuorena tiskialtaassa.
Mä olen ratkaissut tiskiongelman niin että mulla on kaikkia tavaroita eli lautasia aterimia ja kahvikuppeja sekä laseja vain 2kpl niin ei pääse vuorta syntymään :LOL:
Etenkin kun keittiö on sellainen ettei sinne mahdu tiskikonetta ja eipä yhden ihmisen taloudessa paljon tiskiä loppujen lopuksi edes tule.

Mä olen ratkaissut tiskiongelman niin että mulla on kaikkia tavaroita eli lautasia aterimia ja kahvikuppeja sekä laseja vain 2kpl niin ei pääse vuorta syntymään :LOL:
Etenkin kun keittiö on sellainen ettei sinne mahdu tiskikonetta ja eipä yhden ihmisen taloudessa paljon tiskiä loppujen lopuksi edes tule.
Sitähän voisi siirtyä kertakäyttöisiin niin tekopyhiä ilmastopiiperöitä raivostuttaisi entistä enemmän. Nykyään käytössä tuo minimäärä astioita taktiikka.

Back
Ylös Bottom