Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

15637970551795869423322944446556.webp

Ainakin Öhman trukit mainosti joskus jotain akunvirkistystä joka vissiin toimii oikeasti.
Käytin äsken puikkokonetta akun navoissa. Oli vaan vähän huono suojavarustus, niin en saanut valmista, kun jostain syystä akulle ei ainakaan 10 A kelvannut lainkaan.

Perskele, kun ei oo typerää laturia ollenkaan. Sellanen pitäis hankkia.

Viiksienkasvatusprojekti tökkii. Syödessä kokoajan suussa ja välillä joku karva nenässä. Vähän vielä niin alkaa vaha toimimaan.

Piti huomenna mennä hakemaan kaljaa pikaristeilyltä, mutta eihän tässä laihiksella mitään kaljaa voi lipitellä. Koko rahalla siis viskiä.

Herätys pimpottaa.. "eihän sen viikonloppuna pitäs pimpottaa" "eiku tänäänhän on keskiviikko" "eiku.." Saas nähä mitä tästäkin tulee.
Mulla meni nukkumaanmeno monta tuntia normia myöhemmäksi ja kun kello soi niin mietin että mitä vittua on tapahtunut kun kello soi keskellä yötä ja se oli vielä lattialla laturissa niin kauhea paniikki päällä etsimään kunnes tajusin että ihan vitun normi aamuherätys.
Ei saatana, sitten vielä silmapusseillakin on silmäpussit, miten ihminen voi näyttää edes tältä?

Mulla meni nukkumaanmeno monta tuntia normia myöhemmäksi ja kun kello soi niin mietin että mitä vittua on tapahtunut kun kello soi keskellä yötä ja se oli vielä lattialla laturissa niin kauhea paniikki päällä etsimään kunnes tajusin että ihan vitun normi aamuherätys.
Ei saatana, sitten vielä silmapusseillakin on silmäpussit, miten ihminen voi näyttää edes tältä?

Jaa pitäsköhän sitä lähtiä vähän etuajassa kattomaan miten talon resurssit riittää.. Seinäjoella tapahtui liikenneonnettomuus, jossa oli mukana 11 ihmistä - Kotimaa | HS.fi

Meni pikkaisen pitkäksi suunniteltu puolivuotisviesti, mutta nyt on naputettu. Muistin vielä salasanankin. Sitä en kyllä muista, että miten oon aikanaan keksinyt noin saatanan tyhmän nimimerkin..

Back
Ylös Bottom