Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Out of office päälle. Jumalauta, vihdoin. Sitten kauheaa kyytiä pakoon kaikkea Solvenssia, tehokas unohdus ja opettelemaan asioita uudelleen syksyllä. :cool:

Mulla oli 24-70 L II, oli aivan erinomainen lasi. Käytettynä ei varmaan paljoa yli tonnin tartte maksaa? Sen kaverina oli Samyang 14/2.8, halpa manuaalitarkennuslasi, toka yksilö oli tosi teräväkin. Sit 100-400 ja 500/4 niin hyvin pärjäs. :)

No tuolla setillä varmasti pärjääkin. (y) Minä klikkailin sen 20 millisen itselleni tällä kertaa. :cautious: Runko pitää päivittää lähivuosina.

On tämä elämänvaihe kyllä kiva, kun saa työmaaruokalassa syödä hintaan 2,60€ joka päivä. Sillä hinnalla ei saa minkäänlaista eväitä kyhättyä, paitsi pakastepinaattikeiton, raejuustoa ja kananmunan.

Liitteet

• IMG_20190712_105354__01.webp
    IMG_20190712_105354__01.webp
    118,1 KB · Katsottu: 176
Noo, kyllä sillä saa mutta ei välttämättä niin laadukasta. Esim. iso annos makaronilaatikkoa, mutta kasveista pitää ehkä tinkiä. 2,60e maksan minäkin, kelan tukemasta korkeakouluopiskelijan ruokailusta, onko meillä sama elämänvaihe?

Meillä on töissä laadukasta ruokaa. Koska sitä syö koko hlökunta.

Saattaa olla :rolleyes:

En ole sellainen rautaperse, että rekkakuskiksi voisi ruveta. Kolmena päivänä putkeen kolmisensataa kilsaa ja sattuu ahteriin istuminen ihan hemmetisti.

Minäkin maksan lounaastani keskimäärin jotain tuon 2,60 e suuntaista, mutta voin sillä valita mistä vaan lounaspaikasta ja vinguttaa lounaskorttia. :ROFLMAO: Alalla on kiva lounasetu, joten maksan lounaasta vain veroprosenttini verran.

Kuka siellä työpaikalla nyt keittää kahvin ja tyhjentää tiskikoneen?

Punainen pelikaani hoitaa ensimmäisen, kuten tähänkin asti ja tiskikonetta ei ole. Huoli pois. :oujee: Pari konttorille jäänyttä kesistä pärjännee keskenään torkkuvuoroissa.

Siis mä meinasin eväitä. Että ne eivät ole välttämättä tuolla hinnalla väsättynä yhtä laadukkaita.
Vaikka mäkin olenkin aikamoinen taikuri niin kaiken kaikkineen kasvikset ja ruokaruokajuomana piimä en millään saisi joka pvä täysipainoista ateriaa rapiat kahdella ja puolella eurolla.
Mutta kuten sanoit, pelkän ruoan kyllä saa. Suht helpostikin mutta jos haluaa myös muuta kuin ylähuulen lisukkeeksi niin se vaatii jo kekseliäisyyttä.

Verottaja vippas 1000 euroa liian vähän palautusta ja alensi samalla ennakkoveroa yhdeltä kuukaudelta tonnin. Ne soveltaa omaa ja nyt mua pyöritellään tyypiltä toiselle kun kukaan ei osaa tehdä mitään. Hyvät systeemit niillä. Tunti tässä on selvitelty ja nyt ne sanoi että soittavat perästä kun joku tilimies on nyt vuorossa yrittämässä.

Back
Ylös Bottom