Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nyt kun on senverran ruokaa suussa että mitään edes viittii puhua niin: mitä mieltä asiantunija @dave on elisan osakkeesta, vieläkö nousu senkun vain jatkuu?

Minua vähän mietityttää kun sillä on salkussani niin raakan kova paino ja +162%, toisaalta raakan kovat osingotkin tulee, kuukauden palkka
En löisi vetoa kurssinousun puolesta. Sen verran korkealla on arvostus. Myynti ei verojen takia houkuttele. Varma osinkokone on jatkossakin, joten salkkua voi tasapainottaa sijoittamalla osingot muihin osakkeisiin.

Sehän teki itse tuosta vitsiä jo sillon ku oli ylex:llä joskus ennen vanhaa töissä. Taisi vaan sanoa itseään perspoloiseksi silloin.

En tajua miksi tuo on jäänyt mulle mieleen. Nauratti varmaan vähäsen niin ei oo voinut unohtaa.
Varmasti vanha juttu, mutta itse kuulin työkaverilta tänään..., liekö juuri Twitteristä bongannut

sijoittamalla osingot muihin osakkeisiin.

noin sitä on tullut vuosikaudet jo tehtyäkin, silti vaan välillä, jos miettii liikaa salkkua katsellessa, rupeaa hirvittämään se summan mitä se on lussalla

myynnin erittäin suuri este on sekin että jos myisi, etes vähän, mitä sillä rahalla tekisi

Sehän teki itse tuosta vitsiä jo sillon ku oli ylex:llä joskus ennen vanhaa töissä. Taisi vaan sanoa itseään perspoloiseksi silloin.

En tajua miksi tuo on jäänyt mulle mieleen. Nauratti varmaan vähäsen niin ei oo voinut unohtaa.
Muistan saman :LOL:

Kerran istuttiin Perspoloisen kanssa samalla Ursan kurssilla. Ja mua nauratti se juttu ihan hirmun paljon.

Kuun vaihtuessa voi taas nostaa valtion takaamaa vipua. Mihinköhän senkin tuuppais.

Genovis AB houkuttaa edelleen. Se kun on ollut salkun tähti jo pitkään.

Jahas

Töistä tullessa huomasin että melkein pihatien kohdalla on 25 tonnin Doosan lavetin päällä.

Mielestäni en ole kyllä huutokaupat.comissa mitään huudellut.

No mitäs vittua.
Oisin sit ite tarvinu lanssin.

IMG_20190612_205517.webp

Joku, en minä tällä kertaa, vähän maalaillut jollain oikein kunnon myrkkymaalilla. Koko kerrostalo dunkkaa ja päänsärkyä pukkaa.

Se hyvä puoli on sairaalassa työtä tehdessä, että aina löytyy apu. Sitten kun tuntee oikeat ihmiset niin tarjolla on lähes mitä vaan.
Mä kerään rohkeutta kysyä mri-passitusta. Kävisin ennen lomaa kuvauttamassa koipeni.

Back
Ylös Bottom