Big Ramyn rinta sivulta on aika kova.
![]()
Minusta Ronnie vie tämän(kin).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Big Ramyn rinta sivulta on aika kova.
![]()
Shawn Rhodenilla on musta siistein tuplat edestä mitä on kellään.
Vertaapas myös alakertaa. Ramy vie tän posen.Minusta Ronnie vie tämän(kin).
![]()
Pro tasolla saa tehdä ihan miten vain noi poset. Amatööritasolla tullaan huomauttamaan jos varvas on pikkasen yli keskilinjan tai kantapäät ei ole yhdessä leveä selkä edestä posessa. Tavallaan hyvä ja tavallaan huono asia. Esim kattokaapa miten Rölli tekee ojentajaposen. Se hyvin harvoin jos koskaan edes vie käden selän taa ja sieltä ottaa kiinni poseeraavasta kädestä. Tämäkin on täysin sallittua protasolla.Mun mielesta tuo on huonosti tehty pose ja kaiken lisaksi saantojen vastainen:
"...the competitor will raise both arms to shoulder level"
Kaytannossa tuosta ei tietenkaan sakoteta.

Mä en nyt pääse kyllä yhtään kärryille mitä tällä tarkoitetaan. Tuo on suomennettuna "kilpailija nostaa molemmat kädet hartioiden korkeudelle". Eihän tuossa lauseessa ole mitään järkeä. Onko syynä nyt se, että on lainattu vain osa tekstiä, joten kokonaisuus jää hämäräksi?kaiken lisaksi saantojen vastainen:
"...the competitor will raise both arms to shoulder level"
Mä en nyt pääse kyllä yhtään kärryille mitä tällä tarkoitetaan. Tuo on suomennettuna "kilpailija nostaa molemmat kädet hartioiden korkeudelle". Eihän tuossa lauseessa ole mitään järkeä. Onko syynä nyt se, että on lainattu vain osa tekstiä, joten kokonaisuus jää hämäräksi?
No käsivarret, käsivarret, mutta en mä saa tuohon mitään järkeä vaikka luen koko jutun.Käsivarret nostetaan olkapäiden tasolle ja koukistetaan.
No voi jumalauta. Mä luin tuon lainauksen huonosti ja kuvittelin koko ajan, että puhuttiin Ronnien rinta sivulta -posesta. Ilmankos siinä ei ollut järkeä.1. käsivarret olkapään tasolle:
__o__
2. koukistetaan kyynärpäistä
|_o_|
![]()
Prime Ronnielle vois antaa vaikka kaikki poseeraukset, paitsi ojentaja sivulta ja vatsalihakset ja reisi.Minusta Ronnie vie tämän(kin).
![]()
Olenkohan ainoa, jonka mielestä tuommoinen kiemurtelu pitäisi kieltää? Se vain vaikeuttaa kilpailijan vertaamista muihin.
Mun puolesta voidaan laskea, mutta eikös virallisesti anatomiset ole "quarter turns" ja pakolliset "mandatory poses". Eli tällä logiikalla anatomiset eivät ole pakollisia poseja.Anatominen asento edestä. Lasketaanko tää pakollisiin?
![]()
Ai niinku Johannes Loima viime syksyn skl kisoissa. En tiedä rokotettiinko kiemurtelua.
Muistaakseni hän teki poseerauksen juuri noin. Sillähän saa esimerkiksi piilotettua kehon epäsymmetriaa, kun molemmat puolet eivät ole samassa asennossa, ja tämä ei liene kehonrakennuskilpailun tarkoitus.

Prime Ronnielle vois antaa vaikka kaikki poseeraukset, paitsi ojentaja sivulta ja vatsalihakset ja reisi. katso liitettä 155695