Ulkona +15,5
Talvea kohti
Talvea kohti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missäs päin se @TJJ meneekään
Mies pissi sillalta Berliinissä – neljä turistia joutui sairaalaan - Ulkomaat - Ilta-Sanomat
Ai kauhee mitä draamaa! Känninen mies itkee kavereille siitä, kun ei saa sylkeä lattialle.
Sano vokotille, että se ei nyt vaan ole Suomessa soveliasta.
Mä en edelleenkään tajua koko tätä suamiräppijuttua. Munatonta touhua. En oo mikään räppimies muutenkaan, mutta kyllä kunnon gansteriräppi silti on jees. Sellaisen tekeminen suomeksi on käytönnössä mahdotonta, kun ghetoin mesta on tyyliin Olari...Ihan käsittämätöntä paskaa tuo pyhimyksen "musiikki". Miten hemmetissä yritykset yrittää ostaa tuon Cheekin tilalle rahantuottokoneeksi? Eikö yhtään parempaa olisi ollut tarjolla?
Tämä draama käytiin amerikaksi. Vokotti ei puhu amerikkaa. Ainakaan minun kuulteni.
Wanha kunnon Lahdesjärven ABC. Siellä oli aikoinaan tupakointia varten oma alueensa ja pöydissä PhotoPlayn masiinat. Niitä on tullut jokunen hetki pelattua, vaikka itse ei ole tullut poltettua.Laitettaisiinko sellainen vuoden Jussi skaba pystyyn. Tänä vuonna ehdotan voittajaksi
Jussi on syönyt Suomen jokaisella ABC:llä – nämä kaksi asemaa ovat suosikit 145:n joukosta - Taloussanomat - Ilta-Sanomat
Mikä arvosana tälle?