Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Junamatkalla bussissa?Ollaan nyt oltu 2,5h junamatkalla jo nelisen tuntia. Vielä vajaa tunti ja sitten pitäisi bussin olla perillä.
Blöäääärrrggghhhhh
Junamatkalla bussissa?
Mennään pällistelee kokkoa joka ei palaMitäs kehveliä sitä tänään tekisi.
Pitää sitä jotai mennä pällistelemään! Liian monta kokkoa täällä peräkylällä, ei tiiä mille kokolle menis. Sitten olisi vielä lavatanssitkin tarjolla. On tämä vaikeeta!Mennään pällistelee kokkoa joka ei pala![]()
Mä ite sössin juttuja niin kanssa miettinyt mitä tekisi, todennäköisesti parit jossain terdellä ja sitten kotiin.Pitää sitä jotai mennä pällistelemään! Liian monta kokkoa täällä peräkylällä, ei tiiä mille kokolle menis. Sitten olisi vielä lavatanssitkin tarjolla. On tämä vaikeeta!
Mä alotan tekemällä mansikkakakun.Mä ite sössin juttuja niin kanssa miettinyt mitä tekisi, todennäköisesti parit jossain terdellä ja sitten kotiin.
Mäkin oisin tehnyt moisen mutta mun askeettisen keittiön varusteisiin ei kuulu vatkainta niin totesin että olkoon, voiskin ostaa kaupasta jonkun valmiin jutun jos on.Mä alotan tekemällä mansikkakakun.