Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hjälp! Yhtäkkiä alkanut yks terassilaudan pää puoliksi irvistää ilmassa kun siitä näemmä yksi ruuvi uupui. Mitä tehdä. Ruuvaamalla uuden ruuvin en saanu kiristettyä sitä. Painoja päälle? Kostean ilman odottelua? Kunnon akkuporakoneen käyttöä? Tyytyminen? Ei vielä viikko sitte ollu ilmassa tolleen.

Liitteet

• IMG_20190617_213329.webp
    IMG_20190617_213329.webp
    81,4 KB · Katsottu: 243
On muuten varhaisperunat aika hyviä nam. :heart: Tsatsikia ja sienisalaattia vielä sen kans :giggle:
Mmm... Myös pelkkä voi riitää. On ne niin hyviä.
Hjälp! Yhtäkkiä alkanut yks terassilaudan pää puoliksi irvistää ilmassa kun siitä näemmä yksi ruuvi uupui. Mitä tehdä. Ruuvaamalla uuden ruuvin en saanu kiristettyä sitä. Painoja päälle? Kostean ilman odottelua? Kunnon akkuporakoneen käyttöä? Tyytyminen? Ei vielä viikko sitte ollu ilmassa tolleen.
Akkukoneella viereen uusi terassiruuvi. Vaikka siihen ulompaan uraan. Tai käy se sama vanhakin ruuvi, mutta kunhan on kierteetöntä osaa siinä juuressa, että vedättää kiinni kunnolla.

Ei välttämättä mene alas kunnolla ollenkaan vaikka olisi isokin ruuvi kun saattaa haljeta tai ruuvi vaan uppoaa puuhun.
Kannattaa kokeilla mahdollisimman isokantaista ruuvia siihen ja poraa vaikka sille kannalle hieman reikää niin ei jää näkyviin, kartiokantaista ns. puu-upporuuvia ei kannata käyttää kun se ainakaan halkaisee sen.

Hjälp! yks terassilaudan pää puoliksi irvistää

kysms: mitäpä tuo haitannee? tehän oletettavasti asutte kuluneessa talossa, ei tarvi olla kuin uusi

Minä en ainakaan tekisi tuolle yhtn, mitn

ei tule montaa kertaa (omalla) terassilla vuodessa käytyä, hyvänä viikkona käyn aurinkoterassilla viikossa useammin kun omalla koko vuonna
tänävuonna istunut yhtesti omalla

Oon kuullut huhuja, että aikoinaan on jopa panssarivaunu kadonnut metsään hyvän naamioinnin johdosta. Itsellä ei ole kylläkään niin suuri kohde kadoksissa, lähinnä salikamat eikä nekään käsittääkseni ole metsään kadonnut vaan kotiin mutta ei saatana ymmärrä mihin?

En minä kuitenkaan missään kartanossa asu että aika vähän tässä vaihtoehtoja luulisi olevan. Toisaalta itseni tuntien aina on se mahdollisuus, että olen tullut kotiin tyhjän treenikassin kanssa. :LOL:

Jospa sitä keittäisi vaikka kahvit ja pohtisi asiaa kupposen äärellä.

Oon kuullut huhuja, että aikoinaan on jopa panssarivaunu kadonnut metsään hyvän naamioinnin johdosta. Itsellä ei ole kylläkään niin suuri kohde kadoksissa, lähinnä salikamat eikä nekään käsittääkseni ole metsään kadonnut vaan kotiin mutta ei saatana ymmärrä mihin?

En minä kuitenkaan missään kartanossa asu että aika vähän tässä vaihtoehtoja luulisi olevan. Toisaalta itseni tuntien aina on se mahdollisuus, että olen tullut kotiin tyhjän treenikassin kanssa. :LOL:

Jospa sitä keittäisi vaikka kahvit ja pohtisi asiaa kupposen äärellä.
Harjoitustellun meinasin hävittää joskus ja sitä etsittiin porukkalla tovi mutta löytyi.

Kuinka sitä voikaan olla näin veltto oli. Normaalisti jaksaa 10h työpäivän ihan kevyesti. Nyt tuntuu niin raskaalta, että ei auta kun loppuilta maata sohvalla, käydä saunassa ja katsoa pari jaksoa GOTia.
Onneksi juhlista jäi sen verran ruokaa, että ei koko viikkona tarvitse olla nyrkin ja hellan välissä.

Töistä sai vielä yllättäen läksiäislahjana vauvanvaatekassin :cry: Toisen pomonkin näki tänään viimeistä kertaa varmaan pitkään aikaan, nyyh. Koko ajan vaan oottanut milloin työt loppuu ja nyt on ihan orpo olo, kun enää yks päivä jäljellä ylihuomenna. Täytyy keksiä kissoille jotain vaivaa, että on tekosyy piipahtaa siellä välillä :barefoot:

Back
Ylös Bottom