Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko muistikuvaa/tietoa paljo oli vasarahinta?
Eijole.

Tuossa on varmaan käyny ns klassiset, eli huutokaupassa välähtänyt "näistähän voi rakentaa vaikka mitä" ja sitten kotona alettu ihmetellä "mitähän mä näillä teen" :unsure:

Minä nukuin liian vähän ja olenkin siis väsynyt. Eilen punttia ekaa kertaa kahteen viikkoon ja kroppa oli kierroksilla vielä 12:ta, vaikka lopettelin jo 17:30. Ehkä kannattas vaan lopettaa räpiköiminen ja antaa vähäistenkin lihojen sulaa läskin tieltä.

Joo pariin kk en ole tehnyt. Älysin kyllä jättää sen pois kun eniten aiheuttaa kyynärpääkipuja. Jännä että ei koskaan ennen ole mitään ollut. Aikoinaan tuli paljonkin reenattua.

Itse ostin aikanaan sellaisen neopreeni kyynärtuen nimenomaan ranskiksiin ja dippeihin, saatoin käyttää myös penkissä mutta siinä se oli aika turha (tarkoittaen että olkapäät ja ranteet ne aina ekana alkaa siinä ilmoittelemaan paussin tarpeesta)
McDavid_481_280x500.jpg

Pitkästä aikaa iltavuorossa, pitää painaa vähän ylitöitä niin rytmi menee kohtuu ok niin että kun kotiin pääsee, saa pään laskea suoraan tyynylle. Kohta salille ja katsotaan mikä fiilis on kun klo 14 lähestyy. Etäinen muisto on että iltavuorot on syvintä paskaa mitä ihminen on keksinyt, ja juuri tuo tunne tuli muistaakseni tuossa klo 12-14 välissä.

Minä nukuin liian vähän ja olenkin siis väsynyt. Eilen punttia ekaa kertaa kahteen viikkoon ja kroppa oli kierroksilla vielä 12:ta, vaikka lopettelin jo 17:30. Ehkä kannattas vaan lopettaa räpiköiminen ja antaa vähäistenkin lihojen sulaa läskin tieltä.

Ootko kokeillut vaihtaa aamureenaamiseen? Jos se kroppa rauhoittuisi siinä töissä :LOL:

Nyt kun ei ole kylmää akkaa niin jouduin hakemaan megantinsta ilmastointikoneen.
500 meni mutta voisin väittää ettei loppuviikosta vituta yhtään.
Saa tulla kylään jos tulee kuuma :oujee:

Hyvä yhtiö. Ostaisin itsekin, jos hinta olis alempi tai kasvu nopeampaa. Mutta ei oo nyt lasketellut muiden mukana.
Pelkästään tämän ketjun muutamien jäsenten kulutus pitää pystyssä yhden keskisuuren panimon.

5 suomalaisnaista paljasti painonsa ja pituutensa – uskoisitko kuvista, että taulukoiden mukaan he ovat muka ylipainoisia? - Hyvä olo - Ilta-Sanomat

5 suomalaisnaista paljasti painonsa ja pituutensa – uskoisitko kuvista, että taulukoiden mukaan he ovat muka ylipainoisia?
Laura 28, suhde omaan kroppaan on kunnossa. 158 senttiä pitkän Lauran puntari näyttää 100 kiloa. Se tarkoittaa sitä, että painoindeksin lukema on 40.
– Tietysti ei haittaakaan olisi, jos paino hieman putoaisi.

No ei olis kyllä uskonu.

Nyt kun ei ole kylmää akkaa niin jouduin hakemaan megantinsta ilmastointikoneen.
500 meni mutta voisin väittää ettei loppuviikosta vituta yhtään.
Saa tulla kylään jos tulee kuuma :oujee:

Suomessa ei ole koskaan niin kuuma, että ei esim. nukkuminen onnistuisi.

Kyllä edellisen kesän pahimpana aikana oli jo nukkumisessakin ongelmia. Itselläni on kyllä ilmastointilaite myös asunnossa mutta pitää niin julmettua meteliä että pitää tarkkaan miettiä milloinka sen haluaa pistää huutamaan.

Olet periaatteessa ihan oikeassa mutta itse olen linnoittaunut ko. läävään ja en liiku kuin pakon edestä sieltä niin pidän investointia kannattavana.
Jos kävisin pelkästään nukkumassa esim. 22-06 niin ei ois käynyt edes mielessä ostaa moista.

Back
Ylös Bottom