Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@Heatseeker
23AB33ED-A592-47D1-84AA-93430B5F0F1B.webp
E6EC4E9A-6CAE-4916-8A46-41C55A80C08B.webp
2E84DA13-A781-4BC8-BC94-6052914F2FDB.webp
67BBA959-9007-45E1-851F-1A768DE999F3.webp

Tommonen uusi Liebeherr on louhinta päässä. Itse olen hitsaaja/kunnossapitäjä, niin ei niin tarkkaa tietoa kyseisestä koneesta muuten.

Kerrostalossa joku pahoittaa aina mielensä, kun poran lyö seinään. Siellä on yötyöläinen nukkumassa tai kuumeinen lapsi tai ihan mitä tahansa. Hommat on vaan pakko saada maaliin, joten en pitäisi ennen yhdeksää paukuttelua kovin rikollisena.

Tää flunssa ei meinaa millään helpottaa, vaan ihan päinvastoin. Tänään aamulla oli jo äänikin hukassa. :confused:

onko kukaan kunteista valmistautunut henkisesti pettymykseen

tälläinen pitkittynyt odotus kun on omialtaista aikaa nostattaa ennakko-odotukset pilviin

Minä olen henkisesti valmis, fyysisesti en

Mulla taittui lauantaina nilkka ulospäin niin että rusahti. Yhdellä jalan varassa raahauduin penkille istumaan. Oksetti ja meinasi taju lähteä, kylmä hiki pukkas päälle. Ärsytti kun kaikki siinä ympärillä vouhotti ja piti puhua. Kamala oli se olo hetken. Sain onneksi nopeasti jäitä siihen. Nyt ollut pääosin sidottuna sunnuntaista asti ja turvotus alkaa olla mennyttä. Mut voi luoja kun pelästyin että kävi huonomminkin! Koiraharrastukset :heart:

Pitäisi kai tyhjentää treenikassi näistä ikivanhoista ohjelmista. Menee sekaisin mikä lappu on se käytössä oleva.

upload_2019-5-28_12-17-55.webp

Back
Ylös Bottom