Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kiekkokullan parasta antia on kyllä meemit.

Miksiköhän kiekkojuhlintaan kuuluu nakuilu yleisellä paikalla?
Sano älä muuta.

Varsinkin kun eräs arvostettu radiotoimittaja on todennut:
"99% naisista näyttää paremmalta vaatteet päällä. Miehillä tuo rosentti on tasan sata"

Tyhjensin työhousujen taskut:

-ruuvimeisseli
-10kpl nippusiteitä
-likaista pyyhepaperia jossa maalia ja verta
-pala mainoslehtistä johon luonnosteltu kuulakärkikynällä jotain kuorma-auton osaa
-motonetin kuitti

Mulla on kotona muovipussillinen nauloja&ruuveja kun aina tyhjentelee työvaatteiden taskuista pesuun laittaessa.
Nykyään joutuu muuten hieman miettimään mihin menee puukon kanssa, tänäänkin jätin ihan suosiolla moran autoon kun menin ääsmarkettiin ettei tule turhaa vikinää.

On tullut kesälomalla tehtyä vaikka ja mitä hommaa! Nyt aattelin käydä ikkunat pesee!

Taidan suorittaa saman.

#lakeus

D74FC913-448B-42D1-9481-9E2449F3B87F.webp

Lento Helsinkiin, huomenna jatko eteenpäin. Vihjeitä missä ravita kupu HelVaa läheisyydessä? Yö Hiltonissa. Kyseiseltä alueelta ei poistuta. e: saako jostain makkaraperunat?

V-mainen tauti kyllä tämä enterorokko. Suu ja nielukin täynnä niitä rakkuloita. Syömään ei kykene ja nesteen nauttimiseenkin tarvii Panacodia. Kaikki maholliset lenssut+korvatulehdus tässä sairastettu niin tämä vielä kirsikkana kakun päällä. Fyysisesti jo aika rapistunut kun pari kk mennyt lähes urheilematta.

Mä ajattelin nyt alkaa pesemään ikkunoita. Juhlat on parin vkon päästä nyt kun olen koko kevään pihistellyt ikkuna pesua, niin saan sen nyt vihdoin aloittaa! Korkealle en uskalla kiivetä jos polvi pettää alta. Sitten voi tulla vähän pidempi saikku.

Back
Ylös Bottom