Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pikkukahvilan rauha järkkyi, kun ovelta kajahti ”Armed robbery!” – kuvasarja kertoo tapahtumien kulun - Kotimaa - Ilta-Sanomat
Joskus miettii miten mahtas itse toimia jos ois asiakkaana, todennäköisesti istuis paikallaan jäätyneenä.
Hienoa valvontakameran kuvaa oli joskus kun Texasissa jotkut neropatit päättivät ryöstää kultasepänliikkeen.

Eivät ilmeisesti olleet perehtyneet paikalliseen lainsäädäntöön. Rosmot tulivat sisään ja ilmoittivat asiansa, myyjä vetää tiskin alta muistaakseni AK:n ja laski ns läpi.

Sheriffit kävi toteamassa että tämmönen tapaus, lattia luututtiin ja hommat jatkui.

Suomessa tuollaiseen tilanteeseen ei kannata puuttua mitenkään, koska jos puutut, lähdet itse ensimmäisenä miekkataksin kyytiin.

Kesälomaan valmistautuminen. Essin samppanja kirja, samppanja dokkari netflixistä ja pienet päiväkännit samppanjalla. :whistle:

Ja sit vielä lomalla Samppanjaan Ranskaan?

Mitä ne ovat alkaneet tuohon lisäämään, täytyypä kipasta pullo maistettavaksi. Erätauolla. Nyt mennään jo!

jaapasjaa

tänään olis voinu näköjään käydä ss-marketissa

tosin nistipata on hyvää ruokaa

vittu mitä sohimista maalilla

Onks muuten Tami jo hinnoitellut itsensä pihalle asiantuntijahommista, vai heiluuko se jossain maksukanavalla?

Tuli kiire ruoan kanssa, koska asioilta vahtaamaan lätkää. Jotain pikamättöö oli loihdittava. Pakkasessa oli bataattiranut ja kaveriksi jääkaapista Porilaisen kokoluokan lenkki.

20190525_165511_HDR-800x600.webp

Tuli kiire ruoan kanssa, koska asioilta vahtaamaan lätkää. Jotain pikamättöö oli loihdittava. Pakkasessa oli bataattiranut ja kaveriksi jääkaapista Porilaisen kokoluokan lenkki.

katso liitettä 155015
Mä tiedostin kanssa jo kaupassa aikataululliset ongelmat kun sauna oli 16.00 ja peli alkaa 16.15 niin ajattelin rellestää ja ostin valmiin nakkihihiksen ääsmarketista.
Ei kyllä ollut mikään elämys suhteessa ravintoarvoihin. 1/10

Back
Ylös Bottom