Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Unohit sipulin.Sinihomejuustomunakas, vain rohkeimmille. En välttämättä suosittele. No, saipahan yhden himon pois systeemistä kiusaamasta.
Nähtävästi innostun, kun pääsee jotain vähän isompaa "operoimaan" .
Nähtävästi innostun, kun pääsee jotain vähän isompaa "operoimaan" . Luomenpoistot on useimmiten vähän pienempää näpertämistä.
Siis rouhaisit kudosta niinkuin reilusti?
-Moi Pete. Kauheeta, mitä sulle on sattunu sitte viimenäkemän?
-Terve terve. Kävin tossa poistattamassa yhden luomen.
-Ei juma!
-No on tällä kädentyngällä jo oppinu toimimaan. Ja proteesikin tulossa.
Mulla oli sellanen rasvaboltsi selässä. Ja pieni poskessa. En tajunnut miten huonoa jälkeä voi "mieto arpi" tarkoittaa. Onneksi joku hoitaja sanoi, että kannattaisikohan kirurgin poistaa tuo poskessa oleva, ja peruin sen poskessa olevan poiston siinä kohden. Selkään jäi järkyttävän amatöörimäinen siksak arpi siitä poistosta.![]()
Selkään tulee aina ihan *****moiset arvet, jos poiketaan vähänkään keskilinjasta.
Naamaa taas voi hakata vaikka ruuvimeisselillä ja se paranee silti nätisti(hkösti).
Minkähänlaista leikkelymetodia/leikkelijää pitää pyytää, jos haluaa maksimaalisen siistin, jos tuon pois ottaisi? Ei tuo kyllä ulospäin mitenkään näy, eikä haittaa, että en ole stressannut asiasta.
Pitää pyytää ettei kukaan koske siihen.
Suosittelen kiertämään kaukaa.Mä olen ollut menossa poistattamaan vainka kuinka ja kauan niin oiskos sellaista yksityispraktiikka aikaa?
Havaitsin saman syksyllä, kun plastiikan opetuksessa pääsi poistamaan jotai isompaa möhkälettä#ylläri![]()
Nätin näkönen tuli! Ihan pätevästi opetin kandia kuinka poistetaan, nimimerkillä ite nähny vastaavan homman 4 vuotta sitten. Seniorille soitin etukäteen mites se nyt menikään ja uudemman kerran ku näin minkä kokonen pahkura on, että saako tämän täällä operoidaSiis rouhaisit kudosta niinkuin reilusti?
-Moi Pete. Kauheeta, mitä sulle on sattunu sitte viimenäkemän?
-Terve terve. Kävin tossa poistattamassa yhden luomen.
-Ei juma!
-No on tällä kädentyngällä jo oppinu toimimaan. Ja proteesikin tulossa.
Ihan pätevästi opetin kandia kuinka poistetaan, nimimerkillä ite nähny vastaavan homman 4 vuotta sitten.