Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ei tuo 12 000 € paljoa lohduta.

onhan se nyt tavallisen Pulliaisen puolen vuoden palkka

älkää unohtako #suhteellisuudentajua Tohtorit

pari kolme vuotta sitkuttelee ko. palkalla niin voi vaikka ottaa rennosti vuosikaudet tienisteillä

onhan se nyt tavallisen Pulliaisen puolen vuoden palkka

älkää unohtako #suhteellisuudentajua Tohtorit

pari kolme vuotta sitkuttelee ko. palkalla niin voi vaikka ottaa rennosti vuosikaudet tienisteillä
En minä sillä, vaan sillä, että jos työt kuluttaa aivan loppuun, niin ei se raha lohduta. Joten mieluummin vähemmän rahaa ja parempi elämänlaatu.

upload_2019-5-22_21-7-46.webp

Klikkasin vahingossa läppärillä jotain Bubble Room rättikaupan mainosta. No siinä oli aika näpsäkän näköinen leidi alusvaatetta kuvalla mainostamassa. Suljin mainoksen ja tuli sitten lisää kuvia tuolta pakkiksen laitaan. Oli sitten pakko kurkata yks lisää. Sen kun olin tehnyt, niin nyt mun pakkis on koristeltu joka reunalta kauniilla naisilla, jotka ovat mainostamassa alushepeneissä tai bikineissä. Olen erittäin tyytyväinen tähän uuteen "pakkiksen ulkoasuun".

pari kolme vuotta sitkuttelee ko. palkalla niin voi

...rasvailla ja mittailla köyttä.

Aiheen on syy miksi jossain paikoissa tarjotaan törkypalkkoja. Kukaan ei siihen hommaan halua, edes rahalla. Oman mielen terveys ja vapaa-aika on tärkeämpää.

Oli julman näkönen ilmestys liikenteessä, jokin museovehje ilmeisesti, jossa konekivääri katolla. Vittuku en mitään autoista tiedä. Ei se mikään jeeppi ollut, lähempänä rantakirppua koon puolesta. Aseistus oli melkein saman mittanen kuin auto itse.
Auttakaas nyt vähän, mitä oikein näin?

#luontoilta
Tunnistan ajoneuvon kuvauksesta mutta en nyt millään muista sen nimeä.

välillä tulee mietittyä aika joutavia asioita.

Oli julman näkönen ilmestys liikenteessä, jokin museovehje ilmeisesti, jossa konekivääri katolla. Vittuku en mitään autoista tiedä. Ei se mikään jeeppi ollut, lähempänä rantakirppua koon puolesta. Aseistus oli melkein saman mittanen kuin auto itse.
Auttakaas nyt vähän, mitä oikein näin?

#luontoilta
Oiskohan ollu kubelwagen? Tässä ei tosin oo aseistusta.

Kah, sehän on ihan uutiseksi päässyt. "Rekrytoinnissa haasteita" kertoo olennaisen.

Mehiläinen Länsi-Pohja tarjoaa keikkalääkärille 20 000 kuukaudessa – rekrytoinneissa on toimitusjohtajan mukaan haasteita - Lapin Kansa

Kerrottakoon, että viisinumeroista kk palkkaa en ole koskaan muulloin nähnyt tarjottavan, silloin 10-15v sitten pahimpaan pula-aikaan oli tarjoukset salla-muonio-kittilä askelilla joku 6-7t€.

Mulla on yks tuttu lääkäri joka lähtee aina talveksi hevon vittuun keikkalääkäriksi. "Saa" tuollaisia hirveitä summia/kk. Tosin painaakin ympäripyöreetä.
Keväällä takaisin kotiin jossa kylvää siemenet maahan ja kattelee kesän kun vilja kasvaa. Tykkää pellonviljelystä. Mut talvisin ei juuri hommaa niin hakee toimintarahaa noista hommista.

Perhana kun meni ohi niin hätäseen ettei kerennyt ihmetellä tai ottaa kuvaa.

Sama fiilis eilen kun ohi meni kolmen tytön joukkio. Olivat olleet maalaushommissa kun valkoisessa maalissa kaikki. Yhdellä oli erittäin pienet shortsit! Ja oli salillakin käynyt koska hyvinmuodostuneet gluteus maximukset, sekä naisten ”melonit kainalossa” -tyyli. Eli kävellään selkä korostetun notkolla.

Tyyliin tälläiset mutta mustat:
d12f4537588cd173feeac44b37f12504.gif

Back
Ylös Bottom