.Eniten ihmetyttää, että kolmeen vuoteen ei käytännössä ole tullut kehitystä ollenkaan, kuitenkaan ei puhuta natutreenaajasta. Eli jotain menee offilla pahasti pieleen...
No mikä on ratkaisu? Valmentaja vaihtoon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
.Eniten ihmetyttää, että kolmeen vuoteen ei käytännössä ole tullut kehitystä ollenkaan, kuitenkaan ei puhuta natutreenaajasta. Eli jotain menee offilla pahasti pieleen...
Tuskin se valmentajasta on kiinni. Vaikea sanoa, kun en tiedä miten Matias elää.No mikä on ratkaisu? Valmentaja vaihtoon?
Mikä tuossa oli rajua? Voiko joku olla eri mieltä?Jotai kränää tampereen suuntaan? Aika rajua kritiikkiä mun mielestä. @SUPERMASSA
Pisti vaan silmään. Mä en tiiä bodauksesta mitään.Mikä tuossa oli rajua? Voiko joku olla eri mieltä?
Ja ei ole mitään sen kummempaa kränää

Pisti vaan silmään. Mä en tiiä bodauksesta mitään.
Omien sanojensa mukaan kumminkin paras kunto.![]()
Tämähän on arvostelulaji? Aivan asiallisesti Make kommentoi viime kisan kuntoa.Jotai kränää tampereen suuntaan? Aika rajua kritiikkiä mun mielestä. @SUPERMASSA
Taisinkin puhua rakenteesta ja potentiaalista mitä siinä on. Hyvä ja tasainen rakenne joka toivottavasti joku päivä nähdään parhaassa kuosissa.Niin mikä nyt kenenkin silmään on kova. Jos katsoo esimerkiksi tulevan syksyn SKL:n ysikympin sarjaa realistisin silmin niin yleensä edes himmeimmän metallin saaminen kaulaan tolla paketilla olisi kova juttu, niin kova paksujen ukkojen lineuppi tällä hetkellä tulossa kun nimiä katsoo että hyvinkin realistinen arvio on ettei mitalia Niemelle ole noista karkeloista tulossa.
kisaaja saa vapaasti käyttää somessa kuvia ilmaiseksi, niillä en ala rahastamaan
Ainoa mitä aina pyydän mainitsemaan, on kuvaajan nimi kun niitä käytetään. Ja sekin mahdollisuuksien nimissä. Jos nyt joku bloginsa pääkuvaksi mun ottaman kuvan haluaa, niin ei siihen nyt tartte mun nimeä tunkea.Mike oot kyllä hieno mies! Korvamaaton "voima" skenelle.
Ainoa mitä aina pyydän mainitsemaan, on kuvaajan nimi kun niitä käytetään. Ja sekin mahdollisuuksien nimissä. Jos nyt joku bloginsa pääkuvaksi mun ottaman kuvan haluaa, niin ei siihen nyt tartte mun nimeä tunkea.
Isoista printtilaatuisista kuvista joudun pyytämään 20 euroa kappale jos joku haluaa niistä tulostuskelpoisia. Se vaatii multa sitten aina kuvien kaivamisen ja jakamisen toista kautta. Harva kuitenkaan kaipaa niitä isoja kuvia ja hyvin kelpaa noi nettireson kuvat moneen tarkoitukseen.
Ehkä Matiaksella on muutakin elämää kuin bodaus. Eikä vedä ”kaasu” pohjassa ympäri vuoden niinku moni muu tekee.
Kehitystä on kuitenkin tullut. Valmentajasta tuskin kiinni.
Täytyy sen verran korjata tätä ihmisten harhakäsitettä kuurittelusta, että kovimmat kisaajat vetää ympäri vuoden kaasu pohjassa. Ei todellakaan ole näin varsinkaan jos haetaan parasta kehitystä. Väittäisin että kukaan ammattimaisessa valmennuksessa oleva kisaaja ei kuurittele ilman kunnon taukoja ja palautteluita.
Ja mitä kehitykseen tulee, niin ehkä Matiaksella ei vain ole lahjoja kehonrakennukseen. Onko niin mahdoton ajatus?