Viksu Vaffa Orankimamma
sirkusapina
kännisä saunaan... ei toki hazardi yhistelmä. Vähemmälläkin ihmiset ovat saunankiukalle kosahtaneetPitäisiköhän vaihtaa saunan jälkeinen olut saunaa edeltäväksi olueksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kännisä saunaan... ei toki hazardi yhistelmä. Vähemmälläkin ihmiset ovat saunankiukalle kosahtaneetPitäisiköhän vaihtaa saunan jälkeinen olut saunaa edeltäväksi olueksi?
Luin vahingossa: vittu saatana ydinräjähdys kiuas mandariini, öööö ö diu diu.kännisä saunaan... ei toki hazardi yhistelmä. Vähemmälläkin ihmiset ovat saunankiukalle kosahtaneet
kännisä saunaan... ei toki hazardi yhistelmä. Vähemmälläkin ihmiset ovat saunankiukalle kosahtaneet
Voisko ottaa sekä että?Pitäisiköhän vaihtaa saunan jälkeinen olut saunaa edeltäväksi olueksi?
Mä kävin jo toissa vuonna silmälekurissa kun epäilin jotain aivoödeemaa kun näkö tuntui heikkenevän nopsaan niin oli vaan ikänäköä, laseissakin vahvuutta enempi kuin panssarimersun tuulilasissa.Jummi jammi! Vanhuus ei tule yksin: mä saan rillit.
Kaikki mikä peittää, niin parantaa.![]()
Voisko ottaa sekä että?
Ja puol viisi aamulla oli jo valoisaa ja lämmintäJumalauta että on hieno keli. Vielä yhdeksän aikaan käki kukkui ja rälläkkä lauloi.
Urpo. Älä ala tommoseen. Irtonumeroita irtonumeroita. Ei kestotilauksia.Ai vitsi, tänään ois kyllä ollut ihan jeppis terassikeli mutta kun ei vaan jaksa/osaa/viitti/huvita/jne mennä yksin sinne.
Sitäpaitti nyt kun taas ei olisi mitenkään soveliasta niin naaraat roikkuis joka lahkeessa, tätähän ei luonnollisesti tapahtunut kun siihen olisi ollut mahdollisuus.
Aah. Eikä muutenkaan mennyt itsellä ihan putkeen, kun tuo olikin Lahden/Hartwallin tuote, jota itse maistelin.Minä ja jäsen @vokot kehuimme tai ainakin mainitsimme Mallaskosken tuotteen.
View: https://www.youtube.com/watch?v=E-h15wX14po
Mahtava luonnonsuojelualue, 30km säteellä ei ole ihmisiä. Paitti onhan sinne jotain matkanjärjestäjiä? Noinkohan ydinvoimala onnettomuus pitää ihmistä poissa? Kohta alkaa eläimet vähenemään ja ihmiset lisääntymään veikkaan.
Noihin aina vähän sellasta vaikuttamista haetaan, että kuvataan kevättalvella ennen kuin on lehti puussa.
Tässä kesällä kuvattua, vihreää on, tuulihaukkojako siellä talossa pesii?
View: https://www.youtube.com/watch?v=1IMzu7qAAVs
Kohta burgeria, omasta rillistä.Terassi, tsek.
Sis. limu + burgeri.
Ei tällä naamalla ja näillä kilsoilla haeta kuin pysyvää loppusijoituspaikkaa.Urpo. Älä ala tommoseen. Irtonumeroita irtonumeroita. Ei kestotilauksia.
Voittaa äkkiä ostetut. Kun saa ite tehdä hyvää. Ja syödä ainakin kaks.Kohta burgeria, omasta rillistä.