Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäisiköhän vaihtaa saunan jälkeinen olut saunaa edeltäväksi olueksi?
kännisä saunaan... ei toki hazardi yhistelmä. Vähemmälläkin ihmiset ovat saunankiukalle kosahtaneet

20190518_133247.webp

@vokot

Jummi jammi! Vanhuus ei tule yksin: mä saan rillit.

Kaikki mikä peittää, niin parantaa. (y)
Mä kävin jo toissa vuonna silmälekurissa kun epäilin jotain aivoödeemaa kun näkö tuntui heikkenevän nopsaan niin oli vaan ikänäköä, laseissakin vahvuutta enempi kuin panssarimersun tuulilasissa.
En ole vieläkään saanut haettua ns. kunnon laseja vaan tarvittaessa tulee käytettyä marketin 5 euron valmislaseja.
Pitäs kyl varmaan hakea ihan oikeat rillit, ei niitä tosin tarvitse kuin pientä lukiessa tai siis pakko olla kun ei pysty lukemaan pientä muuten.

Onpa ollut työpäivä!
smilie_girl_018.gif

Aamulla onneksi vähän koiraurheilua ja nyt kun ensin hieman hengähtää, voi ehkä urheilla vähän itsekin.

8ew1ZC0.png

#kotona

Ai vitsi, tänään ois kyllä ollut ihan jeppis terassikeli mutta kun ei vaan jaksa/osaa/viitti/huvita/jne mennä yksin sinne.
Sitäpaitti nyt kun taas ei olisi mitenkään soveliasta niin naaraat roikkuis joka lahkeessa, tätähän ei luonnollisesti tapahtunut kun siihen olisi ollut mahdollisuus.

Meinasin että menen huomenna äänestämään ja käyn samalla avaamassa terassikauden.No nyt käyny läpi kaks vaalikonetta ja tulosten mukaan sopis parhaiten Oululainen nainen joka edustaa Kepua ja tokana on Mikkeliläinen pappi Kokoomuksesta.Tä on kyllä pikkasen hämmentävää!

Niin lisäyksenä että olen stadilainen duunari nykyään jo eläkkeellä.

Ai vitsi, tänään ois kyllä ollut ihan jeppis terassikeli mutta kun ei vaan jaksa/osaa/viitti/huvita/jne mennä yksin sinne.
Sitäpaitti nyt kun taas ei olisi mitenkään soveliasta niin naaraat roikkuis joka lahkeessa, tätähän ei luonnollisesti tapahtunut kun siihen olisi ollut mahdollisuus.
Urpo. Älä ala tommoseen. Irtonumeroita irtonumeroita. Ei kestotilauksia.

View: https://www.youtube.com/watch?v=E-h15wX14po

Mahtava luonnonsuojelualue, 30km säteellä ei ole ihmisiä. Paitti onhan sinne jotain matkanjärjestäjiä? Noinkohan ydinvoimala onnettomuus pitää ihmistä poissa? Kohta alkaa eläimet vähenemään ja ihmiset lisääntymään veikkaan.

Noihin aina vähän sellasta vaikuttamista haetaan, että kuvataan kevättalvella ennen kuin on lehti puussa.
Tässä kesällä kuvattua, vihreää on, tuulihaukkojako siellä talossa pesii?

View: https://www.youtube.com/watch?v=1IMzu7qAAVs

Kyllä siellä immisiä on. Itse Pripyatissa ei ketään asusta, mutta itse räjähtäneen reaktorin tykönä Tsernobylissä käy porukkaa ihan töissä päivittäin ja asuukin. Tai kävi, kun itse jokunen vuosi sitten pelipaikoilla kävin. Tehtiin reaktorin päälle uutta sagrofagia ja osa reaktoreista jyskytti siellä toiminnassa edelleen vaikka vähän säteilyä onkin ilmassa. Alasajo kun on hieman pidempi prosessi.

Ihan elävä paikka se Tsernobyli on siis. Vaikka aika häiriintynyt ajatus se onkin.

Matkoja tehdään edelleen Pripyatin kaupunkiin ja siellä on sitä hylättyä taloo sun muuta. Hauska paikka nähdä omin silmin. Toista reissua on suunniteltu, jos menis talvella, kun alkaa olla luonto ottanut jo vallan ja kymmenen vuoden päästä ei varmana näe siellä yhtään mitään enään. Talvessa ois se etu, että ei ois puissa vielä lehtiä.

Itse Kiova, henk. koht. suos. poikien reissulle. Naisväelle vaatii jo oikeen luonteen syttyä neukkumenosta.

Eikös se oli ihan sama jos käy Kouvolassa niin meno ja arkkitehtuuri on yhtä vilkasta kuin Pribjatissa vai mikä lie oli?

Back
Ylös Bottom