Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse olen kärsinyt keväisestä, kesäisestä ja osittain jopa syksyisestä allergiasta koko lapsuuden, ja joskus se äityy ikäväksi vieläkin mutta ihan perus heinixillä pärjää nykyään. Kysyisin teiltä kaikkien alojen experteiltä vinkkejä 10v likan allergioihin. Nyt on menty Levocetirizinillä 1x päivä, sekä jokin nenäsumute ja perinteisiä bepanthenin silmätipoilla, mutta silti harmittaa miten neidin silmät on vähän väliä niin kirkkaan punaiset ja pahimmillaan aamulla täysin muurautunut umpeen (ei viel tänä vuonna tosin). Onko lääkärillä käynnistä mitään hyötyä, että voiko saada jotain järeempiä mömmöjä (tärkeimpänä seuraava) jotka toimii paremmin kuin vapaasti apteekista hakemat.

Tämä on taas tätä samaa ihmettelyä kastiin "2019, ollaan käyty kuussa mutta ei keksitä mitään a)krapulalle b)flunssalle"

Itse olen kärsinyt keväisestä, kesäisestä ja osittain jopa syksyisestä allergiasta koko lapsuuden, ja joskus se äityy ikäväksi vieläkin mutta ihan perus heinixillä pärjää nykyään. Kysyisin teiltä kaikkien alojen experteiltä vinkkejä 10v likan allergioihin. Nyt on menty Levocetirizinillä 1x päivä, sekä jokin nenäsumute ja perinteisiä bepanthenin silmätipoilla, mutta silti harmittaa miten neidin silmät on vähän väliä niin kirkkaan punaiset ja pahimmillaan aamulla täysin muurautunut umpeen (ei viel tänä vuonna tosin). Onko lääkärillä käynnistä mitään hyötyä, että voiko saada jotain järeempiä mömmöjä (tärkeimpänä seuraava) jotka toimii paremmin kuin vapaasti apteekista hakemat.

Tämä on taas tätä samaa ihmettelyä kastiin "2019, ollaan käyty kuussa mutta ei keksitä mitään a)krapulalle b)flunssalle"

Antihistamiinisilmatipat. Osaa saa myös ilman reseptiä. Esim Lastin

Jos ei antihistamiinitipatkaan tunnu auttavan tarpeeks, niin ite oon käyttänyt satunnaisesti kortisonitippaaki. Vaatii vaan reseptin ja en tiedä kuinka helposti sen saa. Työpaikkaetuja.

Jos ei antihistamiinitipatkaan tunnu auttavan tarpeeks, niin ite oon käyttänyt satunnaisesti kortisonitippaaki. Vaatii vaan reseptin ja en tiedä kuinka helposti sen saa. Työpaikkaetuja.

Sanoisin että ei kovinkaan helposti, aika paha tilanne saa olla. Itse käytin joskus yksittäisiä tippoja, ennenkuin hoksasin ah-tippojen olemassa olon, sen jälkeen ei ole tullut tarvetta. ammattietuja

Voi veljet
IMAG2160.webp

Piti herätä aikaisin tekemään koulutehtävä pois alta, mutta eipä tuo näköjään onnistunut. Mutta! Tänään rautakanki pääsee akroilemaan! Woopwoop!

Ei huolta, minäkin paraikaa kerään hiirenpaskaa selvittääkseni, miten allergiasta päästäisiin eroon! Ennustan, että 10-20 vuoden sisään allergian hoidossa ja ehkäisyssä ollaan jo hyvällä mallilla.

Ei huolta, minäkin paraikaa kerään hiirenpaskaa selvittääkseni, miten allergiasta päästäisiin eroon! Ennustan, että 10-20 vuoden sisään allergian hoidossa ja ehkäisyssä ollaan jo hyvällä mallilla.

Toivottavasti siihen hoitoon ei sisälly sen hiirenpaskan syöminen. :unsure:

Viime vuodet aina koivun kukkiessa tulee mieleen että hankkiutuis siedätyshoitoon. Ja kun kukinta loppuu se unohtuu taas vuodeksi.

Sen kerran kun mun pitää mennä pääkaupunkiin lauantaipäivänä niin siellä on koko kaupunki täynnä jotain hölkkäilijöitä. Onneksi on Länsimetro.

Back
Ylös Bottom