Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

selvisin yöelämästä ehjin nahoin eilen ja myös tänään... olen minä raju.

joskus mietin yllättävän sympaattisesti heistä jotka ovat päätyneet sarjamurhaajiksi taikka muutoin massamurhaajiksi.
Ihmiskunnan edustajista 99% pitäisi olla merkitty jollain irriterande tekstillä tai muulla varoituskyltillä.
En väitä että en itse kuuluisi heihin joille tuo kyltti olisi omiaan. Nuorempana meinasin tatuoituttaa itteeni Irriterande -tekstin.
Onneksi en kun niitä on nyt monilla hipstereillä ja muilla turhakkeilla. Ei niin että hipstereissä mitään vikaa sinänsä olisi,
mutta onhan ne nyt kohtuullisen ärsyttävää sakkia....

Mjooooh. Lohduttaa lähinnä se että oon varmaan monille muille just se peeeeeneleen ärsyttävä tyyppi.
Siitäs saitte, läsläs läs...

Ps- En jaksa laittaa hymiöitä koska en ole täysin infantiili ja imbesilli. Oletan että tietty sarkasmi välittyy ihan ilman niitäkin.

Ei. Ajattelin perjantaina juoda romanialaista pontikkaa ja lauantaina tutista krapulassa. Sunnuntai vielä auki :LOL:

Edit. Jumaliste vetävät läheltä pelteihin, tuossa on pakko tulla roiskeita päälle...
Tuon kuurin jälkeen ei välttämättä näe enää leffoja tai mitään muutakaan.

Etäisyydet tosiaan aika lyhyitä, mutta ampuminen ei muuten näyttänyt kovin pahalta.
Varsinkin kun Halle-tätikin vetää jo ikänsä puolesta senioreissa.

Ainekset oli kasassa massiiviseen tulipaloon. Onnea matkassa.
tämä erityisen hyvä juttu. Siis että onneva matkasa ja nuin.

Back
Ylös Bottom