Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kyllä se kuulkaas on niin, että perjantai on panopäivä.

Ei, kyllä tänään on lätkämunapäivä.

GUaGMDU.png

Olen kyllä jotenkin poikkeuksellisen maissa näin perjantaiksi. Evästyskään ei tunnu miltään. (n)
Tässä on siis mahdollisuus, että päädyn vain marjapirtelöön ja suklaa menee laatikkoon odottamaan parempia aikoja.
Näitä sattuu joskus ja kertyy varastoa hyvän päivän varalle;

AgGnZsp.png

Taidan viedä pojat lenkille ja pohtia parempaa fiilistä, josko olisi sittenkin myös suklaalevypäivä.

Lätkämunat tosin joka tapauksessa.

Olispa kyhnyä sen verran, että voisi tehdä lyhyempää työviikkoa. Tai vain yhtä työtä. :sleep:

Piikit on tarkoitettu pulujen karkottamiseen, mutta kyllä niitä välillä kuoleekin niihin. Ihan vaan ettei tule sitten yllätyksenä, jos niin pääsee käymään.

Eikö se oo melkein joka päivä?
mun tapauksessa aikalailla juu... mutta perjantai ON miulle ehottomasti panoperjantai, eikä esim. piss.. eiku siis pitsapersantai.

Opetetaanko lääkäreille jotain ergonomiaa liittyen leikkaussalityöskentelyyn? Mulla vetää niskat jumiin jo lyhyestä elukoiden dissektoinnista sen saamarin suu- ja nenämaskin kanssa, koska jotenkin sen kanssa pää menee eri asentoon alapäin katsoessa kuin ilman. Teen varmaan jotain väärin. Vähän aikaa sitten sain muutaman päivän päänsäryt yhden puolipäiväisen työrupeaman jälkeen.

Opetetaanko lääkäreille jotain ergonomiaa liittyen leikkaussalityöskentelyyn? Mulla vetää niskat jumiin jo lyhyestä elukoiden dissektoinnista sen saamarin suu- ja nenämaskin kanssa, koska jotenkin sen kanssa pää menee eri asentoon alapäin katsoessa kuin ilman. Teen varmaan jotain väärin. Vähän aikaa sitten sain muutaman päivän päänsäryt yhden puolipäiväisen työrupeaman jälkeen.
Itellä paikat hajalla jo pientoimenpiteistä. Ikinä oo hyvässä asennossa kun tekee.

Näyttää itsetuhoiselta.

Voin leikata maanantaina, veikkaan jotain väliltä solisluu-sormet.

Tuolta Irman ranne näyttää maanantaina.

Niinpä! Ei taida osua Keski-Suomeen päivystykseen. Harmi, olisi ollut hyvä harjoitella reponointia. Kokemusta 0.

Ihan turvallistahan tuo oli. Valitettavasti TJJ ei pääse leikkaamaan, kun ihan kunnossa ollaan. Jos ei sitten yötöiden aikana jotain satu.

Pulu, täälläkin oksalla. En ole ennen nähnyt kys. oksalla kuin variksia, harakoita, naakkoja, sinitiaisia sekä talitinttejä.

Jännä homma.

Ehkä myös jonkun lokin. Mustavaris oli syssyllä maassa. Se olikin jo huisin jännää.

Back
Ylös Bottom