Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voiko tuollaisessa tilanteessa sanoa, että nopealla vilkaisulla johtuu etureppusi koosta kun et jaksa?

Voi ja sitten voi vastata valitukseen huonosta kohtelusta, asiattomista kommenteista ja yhyy.

Joo, tohtori tietää. Minä en joudu vastaamaan valituksiin mutta saisin nuhteita.
Joskus voisi ovelasti sanoa jotain nasevaa mutta ei se oikein kannata kun ei johda mihinkään.

Käytiin taas vilkaisemassa tulokasta ultrassa, siellä näytti siltä että hameväen ylivalta lisääntyy. Josta olen kyllä tavattoman onnellinen, kuten palkankorotuksestakin.

Terkkuja meiltä. IMG_20190508_220921.webp

Voi ja sitten voi vastata valitukseen huonosta kohtelusta, asiattomista kommenteista ja yhyy.

Taitaa olla sama tilanne opettajilla Wilman kanssa. Voi korkeintaan kehua Wilmassa miten Jani-Petteri osaa tosi luovasti kirjoittaa ulosteella oman nimensä melkein oikein, luokan lattiaan... 8 luokalla. Muuten oot kiusaaja.

miettikää aikaa, kun telviisosta ei tullut kaikenlaista moskaa

Onko sellainen aika ollut? Ehkä mykkäfilmien aikaan? Muistan jo varhaisesta lapsuudesta, että aina lauantai-iltaisin telkkarista tuli saksalaisia poliisisarjoja. Niin huonoa moskaa ei synny tosi-TV sekoilulla vaan uber scheissen tuotanto vaatii saksalaista täsmällisyyttä. Miksei natseilta aikoinaan kielletty poliisisarjojen tehtailua, kun muutkin rikokset ihmisyyttä vastaan tuomittiin?

Tuli vielä Wilmasta mieleen että joskus tuntuu että se on tarkoitettu lapsille eikä vanhemmille. "Nuutti hyppäsi tänään reippaasti pituutta" -viestejä oma wilma täynnä (nimi vaihdettu). Mulla kun on oletus että tunnilla tehdään mitä pyydetään, niin jos liikassa hyppäätte pituutta, niin hypätkää, jos muksu ei hyppää niin antakaa jälkkää ja kertokaa siitä sitten.

Nojoo, onhan se tietysti mukava joskus tietää että ihan hyvin menee koulussa, mutta enemmän infoa olisi vanhemmalle esim että onko lapsella välitunnilla kavereita, ollut kiusattavana/kiusaajana yms kuin se että liikuntatunnilla pituutta hypätessä, hän hyppäsi pituutta.

mie toi nii möh.... kyykkäsin 2 * 65 kg äsken. Eikä ees sattunut mihinkän ja paljon syvempiä kuin kisoissa tarvitsisi.
Olen aika ylpee just nyt. Tästä hyvä alkaa se oikia reenaaminen.

Vitun pulut. Taas herätti mut ja suoraan sängystä pomppasin hätistelemään niitä.

Ruokkiikohan joku naapuri niitä tai onkohan niillä jo pesä jonkun naapurin partsilla. En tiedä.

No seuraavaksi ostan sellaset pulupiikit, lentävän haukkafiguurin, ja kai lopulta viritän jonkun verkon koko parvekkeen suojaksi.

Muistan sen ajan, kun katseltiin vain sitä virityskuvaa. Ykköseltä ei enimmän aikaa tullut mitään ja kakkoskanavaa (=Tohloppi) ei vielä ollut.

kun minä tulin pikkupoikana koulusta kotiin kuuntelin radiota

Kuntit metsämiehet. Oon kytänny robottileikkuria, mut ei vitullakaan toimi koko tiluksille. Jos hommais niin sillä saa vaan etupihan. Pitää silti leikkaa takapiha, mun oma lähiliikunta-alue autotallin takaa, sekä takapihan jatkeena oleva n. 1000m2 puisto. Nykyisellä minimcculloch työnnettävällä ei millään jaksais. Pitäis ostaa etuleikkuri. Mimmone olis hyvä?

Kuntit metsämiehet. Oon kytänny robottileikkuria, mut ei vitullakaan toimi koko tiluksille. Jos hommais niin sillä saa vaan etupihan. Pitää silti leikkaa takapiha, mun oma lähiliikunta-alue autotallin takaa, sekä takapihan jatkeena oleva n. 1000m2 puisto. Nykyisellä minimcculloch työnnettävällä ei millään jaksais. Pitäis ostaa etuleikkuri. Mimmone olis hyvä?
Osta kaks tai useampi ropotti.

Osta sauvaohjattu, se nöyryyttää kaikki etuleikkurit (y)

Osta kaks tai useampi ropotti.

Entisellä naapurilla oli tonnin robomow. Voi luoja että oli paska, ei toiminu yhtään. Suti itsensä jatkuvasti jumiin vaikka oli tasainen 900m2 suorakaide piha. Broidilla on kolmen tonnin Honda. Se pelittää. Mut kahen tai kolmen miimon hinnalla sais jo 22v kauppatieteiden opiskelijan paikalliselta crossfitsalilta leikkaamaan bikineissä ainakin pariksi kesää.

3k näyttää menevän jos haluaa jonku etuleikkurin jossa hydrostaatti ja helposti pestävä leikkuri. Uutuudenviehätyksellä voisin körrötella sellasella ainaki yhden kesän. Voishan se opiskelija ajaa sillä sitten seuraavana kesänä?

Entisellä naapurilla oli tonnin robomow. Voi luoja että oli paska, ei toiminu yhtään. Suti itsensä jatkuvasti jumiin vaikka oli tasainen 900m2 suorakaide piha. Broidilla on kolmen tonnin Honda. Se pelittää. Mut kahen tai kolmen miimon hinnalla sais jo 22v kauppatieteiden opiskelijan paikalliselta crossfitsalilta leikkaamaan bikineissä ainakin pariksi kesää.

3k näyttää menevän jos haluaa jonku etuleikkurin jossa hydrostaatti ja helposti pestävä leikkuri. Uutuudenviehätyksellä voisin körrötella sellasella ainaki yhden kesän. Voishan se opiskelija ajaa sillä sitten seuraavana kesänä?
Huolehdi nyt ainakin sitten, että sillä leikkaajalla on puutarha kuosissa. Toimii vähän niinku käyntikorttina. Ja eläinrakas pitää olla, ei hoitamattomia mirrejä teidän pihapiiriin pidä päästää.

Back
Ylös Bottom