Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarkistan kalenterin.

Kyllä, juuri näin!
Jep!

tenor.gif

tenor.gif

tenor.gif

tenor.gif

Tarkemmin aikataulua vaikka whatsapp.

Viikon päästä Kon'nichiwa

Jes! Oon lukenut aiemmat raporttisi ja ne on olleet hyvää pohjaa omaa reissua miettiessä. Mukavaa kuulla myös kun meinaat nyt liikkua siellä ristiin rastiin että miten hommat sujuu ja millaisia mietteitä. Itse haluisin nörttinä fiilistellä myös sitä vanhaa arvokasta Japania eikä vain hukkua neon valoihin. Oma reissu luultavasti tulee olemaan vähän kuin edellinen Belgian reissu, valitaan tukikohta, ja sitten koitetaan kokea mahdollisimman paljon matkustelemalla maan sisällä.

Varo ettei ne ala nyt päästämään kaasuja.

Tuli flashback opiskeluaikoihin, kun kirralla oli kesätöissä ja oli hetken pulaa töistä. Poisteltiin hoitajilta luomia #ajankuluksi.
:LOL:

Mä lähetän kirurgille kiitokseksi pusuja. Niitä mansikan ja vanilijan makuisia.

Tappelut tapahtui siis jo ennen kanoja, ja tuo pikkuasia sitten vaan lisäsi mun jo olemassa olevaa ärsytystä.
Multa ei puutu maalaisjärkeä, enkä valita kaikesta. (y)

Mies olisi varmaan syönyt ne kanat, mutta ei ollut sellaista nyt lähettyvillä.

Okei, käsitin että aloit hermoamaan nuista kanoista ja siitä tappelu. Se tyylinen olis ollut vähän liian tuttu kuvio.

First world problems, mutta mä tajusin tuossa äsken yhden asian etätyöstä.

Työkaveri kyseli tulevalta pomolta, että oisko se sitte syksystä alkaen täys etää meillä kaikilla. Mä tajusin, että helvetti, enhän mä edes haluaisi täys etää! Työkaveri on sellanen kirjanpitäjä-tyylinen henkilö, tykkää tehdä omineen kotona, ja hänellehän tuo olisi lottovoitto. Mutta mä nimenomaan tykkään ihmisten seurasta, tykkään poistua kotoa ja höpötellä muille AIKUISILLE. Meneekö tässä vielä työpaikka vaihtoon siksi, että tulevaisuudessa mulla ei ehkä enää ole työkavereita kenen kanssa tehdä töitä?:censored:

Kyllä.

Keli näyttää pukkaavan aurinkoista ja pientä mahkua sadekuuroihin. Hyvä, tämäkin.
Paras huutokauppasää olisi nollakeli ja kunnon räntäsade. Silloin amatöörit jää kotiin ja hintataso kohtuullistuu.

Ostohousujen lisäksi tällä kertaa mukaan myös ostolasit.

Paras huutokauppasää olisi nollakeli ja kunnon räntäsade. Silloin amatöörit jää kotiin ja hintataso kohtuullistuu.

Ostohousujen lisäksi tällä kertaa mukaan myös ostolasit.
Tuo on muuten totta. Noh itsellenihän riittää munkki. Ja kahvi.

älkää unohtako tyylikästä pukeutumista #niinistö

irma haluais lofooteille, en tiiä jaksaako niin pitkää pätkää päästellä: henkilöautolla
polveen sattuu
Pitää pukeutua asiallisesti.

Mutta lofootit, oli tälle kesää hieman tavoite myös täällä. Saa nähdä pääseekö ja jos, niin syssymmällä.

Tiedustelu ilmoitti että paikan päällä on nähty jo tänään melko voimakasta liikehdintää.

on semisti vetämätön, väsynyt ja uupunut olo. Vakavaoireinen astma itessään on aika jees juttu ottaa haltuun mutta kun siihen yhdistää siitepölyallergioita,
lääkeaineyliherkkyyksiä, pölyallergiaa ja ruoka-aineallergioita, niin siinä on jo kombo jossa on päämraapimista lekurilla, apoteekkarilla ja miulla. Huoh!
Ja onhan se myös kivaa ku ei tartte miettiä menisikö keikalle tai tekisikö jotain kivaa, kun ne rahat meni kätevästi läjään allergia- yms. -lääkkeitä. Ja toi
kuitenkin pienin hoidollinen kuluerä. Jos vaikka menis takas talviunille tai jotain...

Paljon oli discoläpsyttelijöitä Mehiläisessä, ne pojat ei odotellut että kutsutaan nimellä, ne vaan marssi sisään huoneisiin, lekuri ”teidät kutsutaan nimellä” ja sitten ovi menikin kiinni heidän perässään. Ymmärrän toki että kunniakansalaisilla ei ole aikaa odotella :coffee:

on semisti vetämätön, väsynyt ja uupunut olo. Vakavaoireinen astma itessään on aika jees juttu ottaa haltuun mutta kun siihen yhdistää siitepölyallergioita,
lääkeaineyliherkkyyksiä, pölyallergiaa ja ruoka-aineallergioita, niin siinä on jo kombo jossa on päämraapimista lekurilla, apoteekkarilla ja miulla. Huoh!
Ja onhan se myös kivaa ku ei tartte miettiä menisikö keikalle tai tekisikö jotain kivaa, kun ne rahat meni kätevästi läjään allergia- yms. -lääkkeitä. Ja toi
kuitenkin pienin hoidollinen kuluerä. Jos vaikka menis takas talviunille tai jotain...
Olis kyllä varmaan ihan hyvä saada se lääkitys kohdalleen.

Työmotivaatio seikkailee jossain nollan alapuolella ja uuvuttaa, ihmeellisesti jotain tolkullista tulee kuitenkin touhuttua. TJ 29 työpäivää, ehkä tästä selvitään ilman isompia vahinkoja.

Back
Ylös Bottom