Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja välillä taas venäläistä suunnittelua

On muuten hieno peli. On tullut istuttua takapenkillä. Olis pitäny hieroa kauppa tuosta.

Liitteet

• 3AD40787-CE6B-4F79-AE21-3D5093873275.webp
    3AD40787-CE6B-4F79-AE21-3D5093873275.webp
    90,7 KB · Katsottu: 160
Lähes neljän miljoonan suomalaisen käyttämästä S-Etukortista tulee ”Suomen ensimmäinen pystymallinen maksukortti” | Kauppalehti
Lähes neljän miljoonan suomalaisen käyttämästä S-Etukortista tulee ”Suomen ensimmäinen pystymallinen maksukortti”
6.5.201913:16päivitetty 6.5.201913:16
95ec72de-f0e8-598e-83c5-80461d41ea6e

S-Etukortti uudistuu noin 90 astetta.

S-Etukortti Visasta tulee uudistuksen myötä ”Suomen ensimmäinen pystymallinen maksukortti”, S-ryhmä tiedottaa. Yhtiön mukaan korttitemppu helpottaa muun muassa verkossa maksamista.

”Maailma on muuttunut, joten myös korttien on aika muuttua mukana. Aiemmin maksupäätteissä viilattiin magneettiraitaa, joten vaakamallinen kortti oli looginen. Nyt kun maksaminen tapahtuu joko sirulla tai lähimaksuna, on pystymallinen kortti kätevämpi”, kertoo korttien tuoteryhmäpäällikkö Marketta Lundell S-Pankista.

”Myös verkko-ostaminen yleistyy koko ajan, joten halusimme luoda uuden digiajan maksukortin.”
Uudessa S-Etukortti Visassa korttinumero on jaoteltu neljän numeron sarjoihin allekkain, mikä helpottaa numeron hahmottamista ja syöttämistä verkko-ostoksia tehdessä.

Uusi pystymallinen kortti istuu paremmin myös esimerkiksi kännykkäkuoren taskuun, missä monet korttia säilyttävät.

S-Pankin korteilla verkossa tehtävien maksujen määrä on kasvanut noin 40 prosenttia viimeisen vuoden aikana. Kaiken kaikkiaan joka kymmenes suomalaisella pankkikortilla tehty ostos maksetaan S-Etukortilla.

Kaikkien asiakkaiden kortteja ei uusita samaan aikaan vaan uudenlaisen S-Etukortin saa sitä mukaa, kun kortti on aika uusia muutenkin. Ensimmäiset pystymalliset kortit näkyvät asiakkaiden arjessa touko-kesäkuussa.
Uusi pystymallinen kortti istuu paremmin myös esimerkiksi kännykkäkuoren taskuun, missä monet korttia säilyttävät.

Vittu kuntit! Nyt on aika vaihtaa S-pankkiin. Mulla on nordean mastercardi niin on ihan paska kun on vaaka-malli. Mulla on esimerkiksi kännykkäkotelossa kolme korttipaikkaa, mutta kaikki pystymallisia. Nordean korttia ei voi laittaa koteloon koska ovat vaaka-mallisia, joten pakko kuljettaa aina lompakkoa mukana.

Saakutti kun tuntee itsensä tyhmäksi ja ei osaa mitään. Pitäisiköhän vaihtaa rakennusten purkamisalalle?

täältä uravinkkejä saa...

Antaa ensin varovasti vähän vettä. Myöhemmin lisää
Lähes neljän miljoonan suomalaisen käyttämästä S-Etukortista tulee ”Suomen ensimmäinen pystymallinen maksukortti” | Kauppalehti

Vittu kuntit! Nyt on aika vaihtaa S-pankkiin. Mulla on nordean mastercardi niin on ihan paska kun on vaaka-malli. Mulla on esimerkiksi kännykkäkotelossa kolme korttipaikkaa, mutta kaikki pystymallisia. Nordean korttia ei voi laittaa koteloon koska ovat vaaka-mallisia, joten pakko kuljettaa aina lompakkoa mukana.
Mulla on näköjään ollut ongelma, josta en ole ollut tietoinen :confused:

Mä niin nautin kun on paljon töitä. Ehti sen verran kauan olla hiljaisempaa, että on ihana tuntea taas ansaitsevansa kuukausipalkkansa.

Ainut miinus on se, että en malta syödä päivällä ja sitten tulee taas vedettyä täytekakku iltapalaksi.

Ei oo muuten niin helppoa kuin äkkiseltään luulis.

Byroslavia vetää ryhmynuijalla peräsuolen riekaleiksi.
Asbesti, kreosootti ym. myrkyt (-> näytteenotto, asbestityölupa, henkilösuojaimet, osastointi, alipaineistus), melunhallinta, pölynhallinta, purkumateriaalien lajittelu ja kierrätys, varautuminen työkoneiden öljyvuotoihin, putoamissuojaus, henkilökortit, työturva,- tulityö- yms. kortit, kulunvalvonta, nostimien käyttöönotto- ja pystytystarkastukset pöytäkirjoineen, turvallisuussuunnitelma, työmaasuunnitelma, liikennejärjestelysuunnitelma, ilmoitus työsuojelupiiriin, työsuojelutarkastukset, ilmoitukset verottajalle kuukausittain omasta ja aliurakoitsijoiden henkilökunnasta jne.. Eihän se purku-urakointi nyt niin kovin vaikeaa ole.

Ja terve vaan kaikille, oon huomannut eksyväni taas pakkikselle lomapäivieni kunniaksi, mutta en oo uskaltanut kirjottaa mitään... :LOL:
Kai sää jo oot vahvempi moninkertasesti verrattuna perus pakkislaiseen, ei pitäs jänskättää. :ROFLMAO:

Leukojakin menee ainakin sata.

Kai sää jo oot vahvempi moninkertasesti verrattuna perus pakkislaiseen, ei pitäs jänskättää. :ROFLMAO:

Leukojakin menee ainakin sata.
vuaan kenen leukoja? :oujee:

Katselin netistä itselleni purkkareita. Täytyy varmaan jalkauta kivikalkaan ja mennä sovittamaan.
Ai että, muistan joskus omistaneeni sellaiset. #ysäri #jonneteimuista

Back
Ylös Bottom