Onk noi jotain liha_pullia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onk noi jotain liha_pullia?
Mulla on kans joskus aikuisiällä mopoillessa ollut sormet niin jäässä, että vaikka pysähdyin matkalla kolme kertaa lämmittään niitä, niin perille päästyä heikompi olisi jo äännähdellyt kivusta, kun alkoi tunto palailla sormiin. Kyllä muuten sattu.Poika tuli just himaan, tai yritti tulla mutta ei saanut ovea auki. Sitten kun sisään pääsi kysyi että voinko auttaa kengät jalasta, sitten takki jne... Ajoi vihdistä himaan tossa räntäsateessa ja +2 näyttää mittarissa olevan, on poika ns jäässä.
Viruksista on varmaan hyötyäkin joillekkin eliöille, vaikka ees bakteereille joskus. Meistä ei ole koskaan hyötyä millekkään.Eli ainoa ero ihmisellä ja viruksella on se, että ihminen on tietoinen, virus luultavasti ei?
On meistä viruksille hyötyäViruksista on varmaan hyötyäkin joillekkin eliöille, vaikka ees bakteereille joskus. Meistä ei ole koskaan hyötyä millekkään.
Hän on hienosti sisäistänyt sen, että naisen ”EI” = ”KYLLÄ”!Mentiin tänään urheilupuotiin, kun miesihmisen piti ostaa itselleen pukineita. Etukäteen sanoin, että mulle pitää sitten sanoa "Ei" jos aion ostaa jotain.
Lopputulosta oli se, että mulla oli enemmän ostoksia kuin hänellä.
Enpä tiedä. Itse tuskin huolestuisin. Olen jo tottunut siihen, että Nainen on kiinnostuneempi miesten formuloista kuin Mies.Pitääkö huolestua kun Nainen haluaa katsoa naisten formula sarjaa?
Töissä muutama vuos takaperin kuuntelin ku duunikaveri kerto että kesällä mökillä puoliso katteli telkkarista jotain salkkareiden uusintoja,hän itse istu pihalla ja katso puhelimesta jalkapallon MM-kisoja.Täytyy myöntää että itseäni tilanne kyllä ihmetytti,onks toi jotain valtapeliä vai ihan vaan tyhmyyttä?
Pitääkö huolestua kun Nainen haluaa katsoa naisten formula sarjaa?
Kisavehje... khihihiiiPitää. Seuraavaksi pitää päästä paikanpäälle ja sitten saatkin seuraavaksi kunnian ostaa jonkinlaisen kisavehkeen.
Tietysti sohvaperunat pitää kattoa!Eikös se ole vain viisautta ja nykytekniikan tuomia mahdollisuuksia? Piruako tuota tappelemaan että mitä katotaan, kun kumpikin voi kattoa mitä tahtoo? En minäkään jää kattomaan sohvaperunoita, kun Nainen niitä kattoo, vaan menen omaan rauhaani kattomaan por...netflixistä jotain ihan muuta.
Tietysti sohvaperunat pitää kattoa!
Jos siinä haettiin sitä, että pallon perässä juoksua olisi pitänyt saada katsoa isolta ruudulta. Vaikea noista kyllä on arvata, että kumpi on vielä vähemmän tärkeää, salkkareiden uusinnat vai se pallon jahtaaminen. Varmaankin siellä mökillä olisi ollut kummallekin jotain oikeaakin työtä, eikö ne mökit työprojekteiksi ole hankittu?Eikös se ole vain viisautta ja nykytekniikan tuomia mahdollisuuksia? Piruako tuota tappelemaan että mitä katotaan, kun kumpikin voi kattoa mitä tahtoo? En minäkään jää kattomaan sohvaperunoita, kun Nainen niitä kattoo, vaan menen omaan rauhaani kattomaan por...netflixistä jotain ihan muuta.

Saatoin nukkua pari tuntia sohvalla.