🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Jotenkin ihmetyttää kyllä tuo vimma millä UFC yrittää puskea tuota naistenhakkaajaa eteenpäin. Ei tule ihan just mieleen milloin noin olemattomalla recordilla oleva tulokas saisi tällaista kohtelua organisaatiolta.

Jotenkin ihmetyttää kyllä tuo vimma millä UFC yrittää puskea tuota naistenhakkaajaa eteenpäin. Ei tule ihan just mieleen milloin noin olemattomalla recordilla oleva tulokas saisi tällaista kohtelua organisaatiolta.

Nin se kai on, että pahikset ja ristiriitaiset persoonat herättää tunteita ja saa huomiota (=tuo rahaa). Vertailukohtana entinen jenkkifutaaja Dominick Reyes, jolla ihan eri tason recordi ja suoritukset kehässä, mutta ei juuri tunteita herätä, nimi ei jää mieleen kun on asiallinen ja ei rääväsuu, vaikka ihan sarjan kärkeä jo lähestyy. Niin surulliselta kuin se kuulostaa, niin varmaan myis enemmän PPVtä jos olis hakannu vaimonsa...

Nin se kai on, että pahikset ja ristiriitaiset persoonat herättää tunteita ja saa huomiota (=tuo rahaa). Vertailukohtana entinen jenkkifutaaja Dominick Reyes, jolla ihan eri tason recordi ja suoritukset kehässä, mutta ei juuri tunteita herätä, nimi ei jää mieleen kun on asiallinen ja ei rääväsuu, vaikka ihan sarjan kärkeä jo lähestyy. Niin surulliselta kuin se kuulostaa, niin varmaan myis enemmän PPVtä jos olis hakannu vaimonsa...

Mä jotenkin ajattelin että UFC koettaisi promota Hardya siksi että on tunnistettava nimi jenkkifutistaustansa takia eikä niinkään sen takia että tykkää hakata naisia.

Brock lesnar?
Luulen että hardy aika paha vastus varsinkin pystyottelijoille.
120kg huippu-urheilija ja lyö lujaa. Eipä näitä ufc:ssä montaa ole vastaavia samalla fysiikalla.
Vähän tulee ngannou mieleen.
Jää nähtäväks pystyykö voittamaan ketään parempaa.

Molempien ukkojen fani, mutta veikkaan että Raging Al boxaa voiton. Loistava matchup.

Veikkaan, että päämatsissa ei paljon nuhjuta matossa ja saadaan kunnon pystysota. Cerrone aika vaarallinen räplääjä joten Al tuskin hakee mattoon, vaikka vahva painija onkin.

D5pxENBU0AAqLAm.jpg

Päämatsissa ei ole muuta sanottavaa mulla kuin että ikävää nähdä kummankaan häviävän. Jos on pakko veikata niin Al on vaan kovapäisempi ja vie sillä matsin. Mutta Cerronen potkut voivat kyllä olla ihan gamechanger jos Al päättää otella etäältä. Paini taitaa mennä melko lailla tasan.

Itse panostin tässä tuplana Swansonille ja Brunsonille, molemmat alakoiria kertoimissa. Swanson on hävinnyt 3 putkeen mutta toisaalta myös vastustajat ovat olleet ihan piinkovia. Brunson ei ole tasoltaan mikään kovin mahdollinen kaveri mutta Theodorou on kuitenkin aivan paskaa ja paperia jos Brunson pääsee onnistuneesti painostamaan.

Cerrone pisti kovemman jabiklinikan käyntiin kuin Khabib :david: Vähän kuumotti Cowboy fanina ne ristiinlyöntitilanteet, mutta hyvin nekin meni paria koppia lukuunottamatta. Cowboy liikkui todella hyvin ja Al ei saanut prässättyä Donaldia häkkiä vasten. Al otti myös kipeitä alapotkuja kintuille.

Kuka seuraavaksi Cerronelle? Ite ehkä vähän toivoisin Ferguson -- Cerronea josta voittaja tittelimatsiin.

Yllätyin kuinka hyvä leuka cerronella on. Jotenkin mielessä oli vain ne kerrat, kun cowboy on taittunut vartalo-osumista. Pää näyttää kuitenkin olevan kiitettävän hyvää graniittia. Pisteitä myös raging al:lle, että ei luovuttanut ja yritti loppuun asti.

Yllätyin kuinka hyvä leuka cerronella on. Jotenkin mielessä oli vain ne kerrat, kun cowboy on taittunut vartalo-osumista. Pää näyttää kuitenkin olevan kiitettävän hyvää graniittia. Pisteitä myös raging al:lle, että ei luovuttanut ja yritti loppuun asti.

Joo, mä kanssa epäilin että Cerrone tipahtaisi, varsinkin kun painonveto näytti aika rankalta. Kova matsi, Cerrone on kyllä legenda.

Jännä kuinka porukka piti Cerronea niin suurena altavastaajana (mukaanlukien minä). Cerronella kuitenkin enemmän ja kovempia voittoja vyöllään.

Back
Ylös Bottom