Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tännää olj pitkä päevä, huomisesta tulee pitempi <3

Hölmölaisen hommaa: rikkoa kovaa tekoa olevat Bershkan farkut (Oli ompeleeseen käytetty vähän vahvempaa Bershkarvaa) jotta saa korjattua heikkoa tekoa olevat Bershkan farkut.

24h, huomennakin.
no, on eri asia lötvätä 24 h kuin tehä hommaa melkein yhtä kauan, ja kertoa se vielä muutamalla perättäisellä päivällä....
että sikäli.

Nyt ON!

AD1A9092-1E88-4503-BBF4-8DBB3D44D580.webp

Meiltä yksi lähti viime viikolla eläkkeelle eikä maininnut meille työkavereille asiasta mitään. Aamulla vielä istui muiden kanssa kahvilla muina miehinä. Iltapäivällä ihmeteltiin, kun ei ollut palannut ruokatunniltaan.
Kuitenki oisitte jotku muistajaiset pykänny pystyyn, jos oisitte tienny.

Ei vappusuunnitelmia tänäkään vuonna.
Etätöitä, lenkkeilyä, tanssia ja sali. Ilta kotona normaaliin tapaan. Pikkulikoille lupasin vappuherkut toki järjestää.

Muutes, nyt mä ymmärrän kaikkia niitä vanhempia, joiden lapset ei osaa laulaa pätkääkään ja silti ne menee Idolsiin. Tytär innostui laulamaan mulle eilen Marcus & Martinuksen lauluja. Mä meinasin kuolla nauruun, mutta onnistuin jotenkuten peittämään sen kääntämällä päätä toiseen suuntaan. :LOL:Kehuin häntä tietenkin kovasti, koska äitin homma.

Nyt pitää toivoa, että tyttö pysyy suunnitelmassa ja esittää koulun Talent-kisassa tänään tanssia, eikä laulua. :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom