Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meillä meni aamulla 5 minsaa kun eka lähti ovet paukkuen :LOL:
Jos nyt totta puhutaan niin olin vallan mielissäni, säästyypä mun maidot.
Meiltä yksi lähti viime viikolla eläkkeelle eikä maininnut meille työkavereille asiasta mitään. Aamulla vielä istui muiden kanssa kahvilla muina miehinä. Iltapäivällä ihmeteltiin, kun ei ollut palannut ruokatunniltaan.

Ei kyllä nyt vittuukaan kiinnostas jumppailut mutta pakko mennä, vaihtoehtona ois vetää mahallinen olutta mutta sitten on ikävä olla huomenna töissä.

kuntit

siitä TJJ:lle kenttästerilisaattori

1a303397-3dcf-4ddc-bb78-99c59b880797-large::r:0.jpg

409d2f99-3f4d-4bb5-8a69-f17021c14999-large::r:0.jpg

Näiden asuntojen kohdalla nyt ei mitään mullistavia eroja ole sinänsä. Tuleva on opiskelijakämppä, mutta vaikka sijaitsee kävelymatkan päässä nykyiseltä asunnolta on sen hyvät puolet paljon paremmat, saton asunnossa nousee vuosittain vuokrat ja luultavasti ikkunaremppakin tulossa asuntoon kesän aikana päätin että aika nostaa kytkintä. Muutto hoituu nopeasti kun voi alkaa taas karsimaan kaikkea ylimääräistä, eikä matka ole pitkä.

Mie muutin eilen ja onhan se aina perseestä mutta mukavan vähän tavaraa nyt. Oli tosin nelisen sataa kilsaa väliä ja muuttoauton kuskeineen siihen palkkasin olipa kyllä miellyttävä muutto sinällään, kuskin (tuntematon siis) kanssa ummet ja lammet juteltiin matkalla ja mie siinä itkeä tirauttelinki :ROFLMAO:

Pitäisi mennä kyykkäämään. Olen kuitenkin heikko ja menen huomenna.

Back
Ylös Bottom