Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vaikkei ihan 7 oikein geenilotossa tullu, niin täytyy sanoa että siihen olen tyytyväinen et lentsuilen hyvin vähän ja heinänuhia ei ole.
Lentsuja kyllä vältän aktiivisesti, eilen oli joku addutuberkkelispitaalinen salilla, kauheeta röhimistä ja rykimistä, vaikea uskoa etteikö treenin väliin jättäminen olis ollu paras ratkasu sille itelleenkin. Jätin painot tankoon kun tajusin mikä viruspesäke siinä yrittää monistaa itseään ja lähdin toiselle puolelle salia hinkkaamaan, ei pystyny olemaan alle 5m etäisyydellä hetkeäkään.

Risusavottaa 1875 kcal edestä, olisi kyllä pizzapala kulutettu ennakkoon. Keskivartalo on eri mieltä asiasta. Täytyy suunnitella vähän tätä, kahvikupposen ääressä.
Joo ei kannata tällasissä asioissa hätiköidä.

367F4C02-1E5F-4E54-B28E-2DDFE26C501A.webp

Kyllä nämä vanhan liiton salit ovat niitä ainoita oikeita kaikenmaailman F24/7 -pelleilyn keskellä. Nih.

Sit rillaamaan (y)

Taitaa tulla tästäkin kahden oluen ilta, on se vaan nyt yksi perkele että sekin ilo viedään elämästä ettei edes olut tipu.
Mihin saa valittaa?

Naisen vanhempien luona. Olisko kellään lainata vaikka lusikkaa, mielellään ruosteista?
Onneksi pääsi appivanhemmista eroon, mä en voi ymmärtää kuinka ne saattoi olla niin saatanan ärsyttäviä vaikka oikeasti oli tosi mukavia ja asiallisia.

"Olen okkultisti, ja minä luen harvase ilta iltarukouksen: Jeesus Kristus anna minulle rakkautta ystäviäni kohtaan. Kunnioitettu Lucifer anna minulle tahdonvoimaasi, että pääsisin harmaan kiven lävitse. Saatana, anna minulle saatanallista järkeäsi. Koska Saatana on järjen isä, ja mitä enemmän meillä on järkeä ja oveluutta, sitä paremmin me pärjäämme tässä maailmassa."

Semmosta...

"Olen okkultisti, ja minä luen harvase ilta iltarukouksen: Jeesus Kristus anna minulle rakkautta ystäviäni kohtaan. Kunnioitettu Lucifer anna minulle tahdonvoimaasi, että pääsisin harmaan kiven lävitse. Saatana, anna minulle saatanallista järkeäsi. Koska Saatana on järjen isä, ja mitä enemmän meillä on järkeä ja oveluutta, sitä paremmin me pärjäämme tässä maailmassa."

Semmosta...

Lainaus joltain muulta vai omia arkirutiineja?

Tilanne päällä. Arvon kaadanko oluen viemäriin vai jatkanko epämiellyttävää taistelua.

Miksei Suomessa osata tehdä olutta?

Back
Ylös Bottom