Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en ainakaan ole terdellä, jotenkin säälittävää mennä yksin.
Itse suosin tällä Tallinnan reissulla junaa, laivaa ja mahd henkilöautoa, mikäli sovin kyytiin paluumatkalla. Pääsee kato vähä helpommalla!Samanlaisen päähänpiston sain ku olin Frankfurtissa kans, ostin tsygän ja polkasin Tallinnaan.
Mutta. Mites terassilla, onko väkeä?
Kunhan pidät keskustelun asiallisena.Ajattelin kokeilla oisko täällä kiva taas vähän jutustella. Onks täällä?
Joo... helppoohan se on kun polkasee Frankfurtista Tallinnaan.Itse suosin tällä Tallinnan reissulla junaa, laivaa ja mahd henkilöautoa, mikäli sovin kyytiin paluumatkalla. Pääsee kato vähä helpommalla!
Itse suosin tällä Tallinnan reissulla junaa, laivaa ja mahd henkilöautoa, mikäli sovin kyytiin paluumatkalla. Pääsee kato vähä helpommalla!
Todellakin.Kunhan pidät keskustelun asiallisena.
sauna.
Ei kiva.Lämmin
Sauna on kiva, jos se on oikea sauna. Tämä ei ole kiva sauna.Kyllä sauna on kiva. Lämpimänä.
Oletko sä joku pyöräilevä hullu?Todellakin.
Kuinka sattuikaan sopivasti.Piti hakea töiden jälkeen pizza, kun taas unohtui kokata ruokaa, että olis lämmitystä vaille valmis safka kun saavun kotiin.