Tiiättekö mikä tämän mainion välineen nimi oli taannoin kooraudan mainoslehtisessä? Terässeiväs. Ei juma!Ihan pikkasen rautakankea notkiampi. Ei paljoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiiättekö mikä tämän mainion välineen nimi oli taannoin kooraudan mainoslehtisessä? Terässeiväs. Ei juma!Ihan pikkasen rautakankea notkiampi. Ei paljoa.
Mulla oli henkisesti niin huono olo aamulla että koitin oksentaa, oli eka kerta mun elämässä moinen.katso liitettä 154303
Kissalla olot samaa luokkaa.
Kyllähän seekkeri munaansa esitteli täällä jo aiemmin!Sain Kinderin jättimunan, eikä ole edes karkkipäivä!!!![]()
![]()
Eihän siitä voi luonnollisesti kieltäytyäkään.![]()
Kävin kans hakees just Magmaa. Parempi Pesu Pääsiäisenä. Siinä se sitten vierähtääkin kalustoa hinkkaillessa ja vahatessa.Mitenjumalauta moon taas motonetissa
Mulla on jo, asuin lähes kolme vuotta Pohjois-Siperiassa.
Varmaan sama jätkä tuli just meille töihin.Aaa... no siinä tapauksessa ihan ok suoritus.
Ja jos kuka on Tampereelta, niin ihan kaikki käy.
Meillä nimittäin oli aikanaan armeijassa sellanen hidas kaveri Tampereelta joukkueessa. Alokasleirillä oltiin päästy mestoille, teltat vielä kokoamatta jne. Siinä sitten kaikkien piti tulla paikalle, mutta alokas *******nen ei tullu vaikka huhuiltiin. Siihen vähän syrjempään mentiin kattomaan ja löyty mihin varusteet oltiin jätetty, istu sen telttakamiinan alaosan päällä, siinähän on houkutelevasti piipun reikä pöntön päällä, ilmeisesti näytti tarkoitukseen sopivalta, housut kintuissa väänsi paskaa siihen.
Tarina on tosi.
Varmaan sama jätkä tuli just meille töihin.
Paljonko niiden autojen huiput on?Kesää ja powerparkin avautumista odotellaan.. Huikean hauskaa hommaa.
Paljonko niiden autojen huiput on?
On ne. Yhtä kappaletta tosin vasta kokeillut, kun koski vaan toiseen kyynärspäähän.Jonkun verran auttoi college kyynärpääkipuun kyykätessä, mutta muuten meinasi tulla lämpöhalvaus.
Ehkä ne kyynärlämmittimet on ihan hyvä juttu.
Sehän on vain oma valinta.Pitäis terdet öljyillä. Miksei ne voi olla komposiittia?