Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Wattu, mulla on enää hyvin hämärä mielikuva, mikä sellainen edes on. Näin se vanha unohtaa kaiken, minkä on joskus oppinut.

Ja yksi opintosaavutuksistani, joista olen vieläkin ylpeä, oli sentään se, että läpäisin aikanaan TKK:n viimeisen pakollisen matikkakurssin K3:n ihan asiallisella kolmosen arvosanalla niin, että en tehnyt koko kurssin aikana ensimmäistäkään harjoitustehtävää enkä muutenkaan laskenut yhtään laskua muualla muualla kuin välikokeissa.
Nämähän sinänsä on mielenkiintoisia, kun oivaltaa uutta ja olisi aikaa. Mutta koska tiedän, että näitä ei enään myöhemmin tule plärättyä, niin äkkiähän nämä unohtuu.

Eikä nytkään ole aikaa vetää syvemmälle muistiin, kunhan laskuharjoitukset vetelee läpi ja kertaa tenttiin, niin vuosi ja mitään enään muista.

Minä tiedän immeisen joka äänestäisi Kontulaa, jos voisi. Näytin Kontulasta kuvan ja hänhän siitä viikko vielä jälkeenpäin kiitteli.

hästäkutareet

Minä tiedän immeisen joka äänestäisi Kontulaa, jos voisi. Näytin Kontulasta kuvan ja hänhän siitä viikko vielä jälkeenpäin kiitteli.

hästäkutareet
No witu. Joku saattaa tietää, että olen mm. ns. Tissimäen Miehiä, mutta kyllä Kontula alkaa olemaan vähän liian hapokas, oli ULTRAMASSIIVISET utareet eli ei.

Ehdokas, jota äänestin, näyttää menevän läpi. Tosin, Uudenmaan äänistä on vasta vähän yli puolet laskettu.

Back
Ylös Bottom