Olisin vielä toivonut vastausta ”kefexiniä ja seurataan”.
Turhia antilooppeja tulee välttää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisin vielä toivonut vastausta ”kefexiniä ja seurataan”.
Z 1,5x3Turhia antilooppeja tulee välttää.
Z 1,5x3

Nämähän sinänsä on mielenkiintoisia, kun oivaltaa uutta ja olisi aikaa. Mutta koska tiedän, että näitä ei enään myöhemmin tule plärättyä, niin äkkiähän nämä unohtuu.Wattu, mulla on enää hyvin hämärä mielikuva, mikä sellainen edes on. Näin se vanha unohtaa kaiken, minkä on joskus oppinut.
Ja yksi opintosaavutuksistani, joista olen vieläkin ylpeä, oli sentään se, että läpäisin aikanaan TKK:n viimeisen pakollisen matikkakurssin K3:n ihan asiallisella kolmosen arvosanalla niin, että en tehnyt koko kurssin aikana ensimmäistäkään harjoitustehtävää enkä muutenkaan laskenut yhtään laskua muualla muualla kuin välikokeissa.
Sampo lähti jo kaljalle. Ei tullu haastatteluun
No witu. Joku saattaa tietää, että olen mm. ns. Tissimäen Miehiä, mutta kyllä Kontula alkaa olemaan vähän liian hapokas, oli ULTRAMASSIIVISET utareet eli ei.Minä tiedän immeisen joka äänestäisi Kontulaa, jos voisi. Näytin Kontulasta kuvan ja hänhän siitä viikko vielä jälkeenpäin kiitteli.
hästäkutareet
Oliko Riikka?Pakkikselta löydetty ehdokas meni läpi.
Juuri tuli tieto että J. Niinistö ottanut oluen kylkeen myös jallua.Sampo lähti jo kaljalle. Ei tullu haastatteluun![]()