Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuopiossa on lauantaina perinteinen pubikierros klo 15-22.30. Ilmaiset bussit kulkee nonstoppina pubista toiseen keskustassa ja lähiöissä, joissa ei muuten tulisi vierailtua. Hypistelin jo tänään jotain kireää ja leopardikuosista asustetta vaatekaupassa - voi olla että flaksi käy!!

Vieläkö siellä on antura?

No eikös semmonen parhaiten edusta ja puhuttele kyseisen puolueen keskimääräistä äänestäjää.

No tuskinpa. Pitäishän tonne saada pystyvämpi kaveri nopeammilla hoksottimilla. Ja uusia äänestäjiähän tuolla pitäisi tavoitella.
Halla-Aho on esiintynyt fiksusti ja rauhallisesti ja suosio on noussu kohisten.
Esim. maahanmuuton ja Euroopan väkiluvun keinotekoinen kasvattaminen sillä olis pitäny tuoda esille ilmastokeskustelussa, herrojen lentely Brysseliin ja ilmastokokouksiin ja mamujen lentäminen tänne. Ja mummojen oikeudet, ettei taas pakoteta johonkin älyttömyyksiin, jotka vie heiltä rahat. Vähän parempaa populismia ilmastohihhulismia vastaan.

Vielä edelliseen, niin persujen Helsingin listalta esim.:
Marko Ekqvist
Diplomi-insinööri, tekoälytutkija
Nuutti Hyttinen
Oikeustieteen kandidaatti, kauppatieteiden maisteri
Laura Korpinen
Asianajaja, varatuomari
Tiera Laitinen
Avaruustutkija, filosofian tohtori

Tuskin viettävät liikaa aikaa pubissa, puhuttelis suuria massoja varmaankin aika paljon paremmin. Kyllä persut ampu tossa itseään jalkaan, jos uutta kannatusta oli tarkoitus generoida.

En ole kuluneena vuonna vielä etes käynyt pupissa ja silti annan ääneni persuille, koska Halla-aho vaikuttaa viksulle, siksi ääni heille.

Kunhan nyt leikkaisivat sieltä ja täältä. Se riittää minulle.

Osallistuin taas facebookissa arvontaan. Jännittää voitanko.

Teen ihmiskoetta: Olen päättänyt osallistua kaikkiin Facebookissa näkemiin arvontoihin. Veikkaan, et yhdessäkään en voita.

Paitsi viime keväänä voitin renkaanvaihdon.
Mutta tämä keväänä mun auton renkaan vaihdon hoitaa joku kuin minä itse. :hyper:

tuo noi nii. Huomenna ja ylihuomenna mie vietän laatuaikaa CINEMADROME -festivaalilla.

Ei taida hirveän positiivista meidän kaupunginosasta kertoa, kun ainut näkemäni vaaliständi täällä ollut persujen. No edullista oli kämppää shoppailla. Kiersin tien toiselta puolelta, nykytilassa provosoituu turhan herkästi.

Ei taida pakkis olla kauheen hyvä vertaisryhmä korkeasti koulutetulle naispuoleiselle pk-seudulta, mitä tulee poliittisiin mielipiteisiin :ROFLMAO: Täytyis palata offarin pariin vasta, kun vaalit turvallisesti ohi ja vaalimainosten sijaan saa lukea ihmisten suolentoiminnasta. Enemmän sekin kiinnostais.

Ei taida pakkis olla kauheen hyvä vertaisryhmä korkeasti koulutetulle naispuoleiselle pk-seudulta, mitä tulee poliittisiin mielipiteisiin :ROFLMAO: Täytyis palata offarin pariin vasta, kun vaalit turvallisesti ohi ja vaalimainosten sijaan saa lukea ihmisten suolentoiminnasta. Enemmän sekin kiinnostais.

No hyvähän se jos olet vastapainona, pistä hanttiin vaan! :-)

Back
Ylös Bottom