Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kerrankin ajoissa rannalla. Päivä alulle rantakalastuksella

IMG_20190331_062205.webp

Siis mä luulin että siinä on joku 85cm3 pata :LOL:
Joo etanolissa on vähempi, laittas metanolia niin siinä on enempi potkua jos haluaa niillä leikkiä.
Itseasiassa, mää vielä jouduin tarkistaan ennen kommentin julkasua, että ymmärsinko muuten oikein, eli oliko sittenkin kyse padan koosta, eikä polttoaineesta. :ROFLMAO:

Ei kai perunassa mitään hiilaria oo.
Helvatisti vähemmän kuin makaronissa tai riisissä ainakin, sitä on hyvä syödä dietillä kun saa syödä puolet enempi kuin noita muita.
Muussi onkin sitten eri asia, sehän ei ole hyvää ilman nyrkillistä voita ja isoa määrää punaista maitoa.

Onkohan jäsen @Helistö kahlittu johonki patteriin?
Lähes tulkoon. Tai vähintäänkin läppärin ja työpöydän väliin .

Mutta nyt taas elävien kirjoissa. Ja kaikki hyvin. :heart:

Eilen sain ekan pyllyläpsyn salilla.

E: Ja joku pikakertaus joltakin, että mitä tänne kuuluu.

Mä haaveilen robotti-imurista. Miten ihmeessä aikuiset ihmiset koiriensa kanssa pitää kotinsa vapaana hiekasta, kun mulla menee järki 29:n neliön kanssa. :woot:

Vai pitääkö mun vaan vuorata lattiat matoilla, ettei hiekkaa huomaa. Ja mää asun vielä kaupungissa, miten maalla sitten. :confused:

ok-talo, pari isoa koiraa vetämässä rallia hiekkapihalla ja 3 ihmistä=imurointi jokapäivä sekä pahimpina päivinä mopilla pitänyt lisäksi työnnellä seinänviereen odottamaan seuraavaa imurointia.
Silti jokapaikka hiekassa.

Back
Ylös Bottom