Ja kontsa
Sen näyttelyn nimi olis #hästäk
Sen näyttelyn nimi olis #hästäk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeiltu päivän aikana, viimeiset oli vähän tunkkaista. Jos ottaa laatikon la-su voisi olla ihan maukasta.Hyvin Jesse kyllä syö.
Vois koittaa joskus meniskö päivän ruokailujen lomassa laatikollinen. Nautiskellen.
Hyvää nimipäivää @irtakk !
Vokotti vois järjestää valokuvanäyttelyn.
Liity tinderiin.Minä tarvitsisin vähän vinkkejä kirjoittamiseen ja ehkä vähän esiintymiseenkin. Kaikesta täytyy koulussa tehdä joku essee ja pitää joku seminaari siihen vielä päälle ja en oikein osaa kunnolla kumpaakaan. @Fea ja @Delgado kirjoittaa tosi hyvin ja fiksusti, niin olisiko teillä mitään vinkkejä siihen puoleen? Miten sais sujuvaa tekstiä aikaseksi?
Ja lisätehojakin 1 hp.Ei sitten kertonut paljo oli?
Ihme ettei leikannut jo kiinni, lämpee aika kiitettävästi sylinteri tuolleen paikoillaan ollessaan.
Siis mä luulin että siinä on joku 85cm3 pataJa lisätehojakin 1 hp.Mutta mistä, kun energiaa pelkässä viinassa joku 20 pinnaa vähemmän kun bensassa. (arvo hatusta, ei jaksa tarkistaa)
Liity tinderiin.
Siihen liittyvää pakkiksen keskusteluketjua seuratessani olen huomannut että pitää olla jonkinlainen korkeamman tason tutkinto, superlahjakkuus tai muuten vain erityinen kirjallinen anti että siellä pärjää.
Mä voisin mennä duunaamaan maggarakastikkeen.
Ratkaisuna bongata pakkislainen tinderistäLiity tinderiin.
Siihen liittyvää pakkiksen keskusteluketjua seuratessani olen huomannut että pitää olla jonkinlainen korkeamman tason tutkinto, superlahjakkuus tai muuten vain erityinen kirjallinen anti että siellä pärjää.