Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivän kuntoilu suoritettu.

ostos2.webp

Tänään oli samaan rappuun muuttamassa joku mimmi, epäilen että yksin kun tavarat oli peräkärryssä jota availi vanhahko herra jonka uskoisin olevan sukulainen tms.
Sanoi mulle reippaasti moi ja minä tietysti pelästyin ja vain murahdin.. kele.
Sitten mietin että ois pitänyt kaivaa paperia siinä esiin ja sanoa että mun pitää kirjoittaa kauppalappuun vielä sokeri.
Todennäköisesti olisi kysynyt että ai sen muistit nyt niin oisin vastannut että kun en käytä niin pitää ostaa valmiiksi jos tulet lainaamaan jokupäivä.
Tai sitten olisi vaan voinut kysyä että tarviitko apua, voin tulla treenin jälkeen auttamaan tjsp.

Miksi tuollaiset replat tulee aina pari minuuttia tilanteen jälkeen?

Joskus hieman himiöin audi äsviittä, 2-ovinen soupe on tyylikäs peli

Ja on neliveto

Siinä on vaan kuljetuskapasiteettia sen verran niukalti, ettei sovellu tarkoitukseen

Joskus hieman himiöin audi äsviittä, 2-ovinen soupe on tyylikäs peli

Ja on neliveto

Siinä on vaan kuljetuskapasiteettia sen verran niukalti, ettei sovellu tarkoitukseen
Sama homma. Peräloosteriin ei oikein hyökkäysvaunuja olis saanu sovitettua.

Kerran kävin stekkaamassa BMW 530e:tä. Melkein kuolin nauruun kun avasin luukun.

Sama homma. Peräloosteriin ei oikein hyökkäysvaunuja olis saanu sovitettua.

Kerran kävin stekkaamassa BMW 530e:tä. Melkein kuolin nauruun kun avasin luukun.
Nää on näitä rahamiesten ongelmia nää..
Mä katon paljon on rahaa ja meen ostamaan jonkun käytetyn kinnerin laatuluokasta C ja ajelen onnessani pari vuotta jonka jälkeen kiroon sen alimpaan helvettiin.

Back
Ylös Bottom