Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Löysin itse muutaman ulkoliikuntapaikan voisi olla ihan virkistävää vaihtelua. Lähinnä kehonpainoharjoitteluun sopivia, mutta yhdessä paikassa pystyisi mavea ainakin tekemään. :ROFLMAO:

Itsellä tavoite, että jos sitä ennen kolmeakymmentä olisi ihan hyvässä kunnossa.
Sääressä varmaa joku fakin rasitusmurtuma kuitenki juoksentelusta ja kävelystä ku meinaa antaa merkkejä välillä :LOL:Kahvakuulailua mietin vähän. Jospa sitä intoutus tekee säännöllisesti ku siirtyy kuulien läheisyyteen asumaan.

Restoratiivinen jooga. Harrastan sitä sohvalla.
Tuota on tullut harrastettua!

Kulmalistaa ja lautaa, liimata varmaankaan ei tarvi!
Kannattaa liimata, estää myös ylimääräiset vääntymiset.
Kun kerran nyt on tollainen askarteluinto niin puuiloissa ja Tokmannilla yms. puljuissa on montaa erilaista liimapuulevyä joka pysyy suorana.
Pelkästä yhdestä laudasta tehdyt jutut tuppaa vääntyilee ja kieroutuu yms.

Kannattaa liimata, estää myös ylimääräiset vääntymiset.
Kun kerran nyt on tollainen askarteluinto niin puuiloissa ja Tokmannilla yms. puljuissa on montaa erilaista liimapuulevyä joka pysyy suorana.
Pelkästä yhdestä laudasta tehdyt jutut tuppaa vääntyilee ja kieroutuu yms.

Itse teetin seinäkkeen päälliset valkosesta lasista.

Itse teetin seinäkkeen päälliset valkosesta lasista.
Ei ollut mitään hajua mihin toi delgiksen vekotin oli, epäilin että liittyi johonkin pervoon mutta en kehdannut sanoa.
Valkoinen lasi tai lasi ylipäätään on aina tyylikäs valinta ja moni ei ajattele että ei ne kauheasti maksa ja niitä on mahottoman helppo tilata lasiliikkeistä, kuten vaikka peilejäkin.
Itsellä joku fiksaatio noihin jättikokoisiin peileihin ja edellisessä kämpässä oli kodinhoitohuoneessa n.4m2 kokoinen pronssilasinen peili, kelepas posetella :LOL:

Tuo mun laudanpätkä on siis kaiteen päällinen. Tyylillisistä seikoista johtuen siihen ei kannata laittaa muuta kuin juuri about tuollainen puinen ja maalata mustaksi. Näyttää pöllöltä muuten, kun käsijohde on puinen musta samaa sarjaa emmekä nyt sitä ole vaihtamassa. Tässä kohtaa ei viitsi enää oikein rahaakaan sijoittaa, joten budjettiratkaisuilla mennään.

Ei niitä on mahottoman helppo tilata lasiliikkeistä, kuten vaikka peilejäkin.
Kun aloin kypsytellä ajatusta kodin jumppanurkasta, oli päivänselvää että tarvitsen peilin avaruutta tuomaan. Mitä vähän seurailin kotisaliketjua ja vähän muualtakin luin, niin moni ostaa Ikean tms. peilejä ja koostaa niistä itselle sopivan. Laskin kuitenkin, että yksi iso peili oli loppusummaltaan kutakuinkin samaa hintaluokkaa kuin palapeliratkaisu. +helpompi ostokokemus; rahti kotiin.
Ei tarvinnut pitkään pohtia peiliasian ratkaisua.

Voisko joku tulla heittää mut partsilta?
Sen vielä pystyin hyväksymään että Antti Tuiskun peto kuulosti hyvältä mutta nyt Junolta on pari minusta hyvää veisua niin en voi elää itteni kanssa.

IMG_20190329_183358.webp

Ja taas.

Olen melko vakuuttunut, että toisella tämän asunnon kissoista on peräpukamia. Kurkkasin nimittäin sen perseeseen, että onko se yltympäriinsä paskassa. Jätän mielikuvituksenne varaan sen, miksi minulla oli syytä olettaa, että perse olisi aivan paskassa. Tuleeko kissoille useinkin peräpukamia, ja onko niiden oire ns. juoksupaskat?

Yleensä juoksupaskat taitaa johtua ruokavalion muutoksesta?
Tuolla on ollut aina sama ruokavalio, ja siis juoksupaskalla viittaan siihen kun kissalla jää paskaa takapuoleen puolitiehen ja se koittaa juosta sen sieltä irti. Kissa ei ole pitkäkarvainen eikä pökäle siis jää sen karvoihin.

Back
Ylös Bottom