Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Osaan jo ihan ite Kuopioon!
Minulla on Kuopioon vähän sellainen viha&rakkaus -suhde. En sitten yhtään tykkää sen paikkakunnan ihmisistä, mutta sinkkuna yöelämässä oli aina ihan mukavaa.

Kuopiossa tuntui olevan kovaa valuuttaa, kun oli käynyt suihkussa, ei käyttänyt lippalakkia sisällä ja osti tuotteen setelillä.

Siksi ehkä pidin siitä.

Minulla on Kuopioon vähän sellainen viha&rakkaus -suhde. En sitten yhtään tykkää sen paikkakunnan ihmisistä, mutta sinkkuna yöelämässä oli aina ihan mukavaa.

Kuopiossa tuntui olevan kovaa valuuttaa, kun oli käynyt suihkussa, ei käyttänyt lippalakkia sisällä ja osti tuotteen setelillä.

Siksi ehkä pidin siitä.
Haha. On välillä uskomattoman vaikeeta ottaa mitään selkoa ihmisistä. Yksinkertaiseen kysymykseen saa sadan lauseen kertomuksen, jossa ei yksikään lause anna kysymykseen vastausta. Pohjosessa Keski-Suomessa ehkä vielä epämääräsempiä tapauksia. Töitä mukava tehdä, kun yksinkertaiseenkaan kysymykseen ei saa yksinkertaista vastausta. Ristus.

Pitäis mennä kameran kanssa räpsimään tässä joku päivä, ei vaan tiedä mitä kuvais. Oravia tuolla kyllä liikkuisi paljon.

Pitäis mennä kameran kanssa räpsimään tässä joku päivä, ei vaan tiedä mitä kuvais. Oravia tuolla kyllä liikkuisi paljon.

Meillä tammi parvekkeen edessä, oravakuvaus made easy terhoaikaan. Siinä se metelöi ja ravaa hulluna kun sesonki päällä, eikä hirveesti välitä kuvaajasta.

Nastat itsellä huomattavasti hiljaisemmat. Tai riippuu noin 100% alla olevasta asfaltista.

Silloin on aika äänekkäät kesärenkaat varmaankin? Mulla kävi kakka tsägä ja kesärenkaat huutaa aika julmetusti, onneks on hiljanen auto muuten että vaimentaa. Mutta sen renkaiden äänen kuulee ihan silleen että avaa ikkunan ja kuuntelee renkaiden ajomelua. Joskus spottaa tuollaisia mölyrenkaita liikenteessä jalankulkijanakin. Jyristää. Nuoruuden hevikonserttien jäljiltä kun tinnittää, niin arvostaa kaikkea hiljaista. Ens kesän jälkeen menee kesänakit vaihtoon ja Nokialaista tilalle.

Tulee naurunremakka jos porshessa linglongit

Ei välttämättä ole tuommosia, mulla huutaa kesä Bridgestonet kuin syötävät. Kalleimmat renkaat mitkä ikinä ostanu. Salettiin mikä tahansa pingpong hiljasempi.
Teoria: Saksassa kun saa ajaa 250km/h niin "premium valmistajat" tekee ylikovia renkaita jotka sitten tosi hyviä ajaa kovaa, kääntyy ku kiskoilla juu, mutta Suomen karkeilla asfalteilla tulee takkiin pahasti käytännön ajossa ja elämässä.

Silloin on aika äänekkäät kesärenkaat varmaankin? Mulla kävi kakka tsägä ja kesärenkaat huutaa aika julmetusti, onneks on hiljanen auto muuten että vaimentaa. Mutta sen renkaiden äänen kuulee ihan silleen että avaa ikkunan ja kuuntelee renkaiden ajomelua. Joskus spottaa tuollaisia mölyrenkaita liikenteessä jalankulkijanakin. Jyristää. Nuoruuden hevikonserttien jäljiltä kun tinnittää, niin arvostaa kaikkea hiljaista. Ens kesän jälkeen menee kesänakit vaihtoon ja Nokialaista tilalle.

Tai kesärenkaat on vain profiililtaan matalammat, se riittää.

Huhhuh

F7608648-4A7A-4A82-B0D0-B7FD5C000F05.webp

Back
Ylös Bottom