Nyt se meni edelle.
Näyttää tietä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt se meni edelle.
Osaan jo ihan ite Kuopioon!Näyttää tietä.
Minulla on Kuopioon vähän sellainen viha&rakkaus -suhde. En sitten yhtään tykkää sen paikkakunnan ihmisistä, mutta sinkkuna yöelämässä oli aina ihan mukavaa.Osaan jo ihan ite Kuopioon!
Aiheutinko mä nyt pakkikselle kebuliha buumin vaikka itse en ole saanut sitä aikaiseksi tehdä?Koska oli puhetta täällä, niin nyt lähtee pari kiloa nautaa muokkautumaan ja huomenna syön kebabbia. Kotimaista.

Haha. On välillä uskomattoman vaikeeta ottaa mitään selkoa ihmisistä. Yksinkertaiseen kysymykseen saa sadan lauseen kertomuksen, jossa ei yksikään lause anna kysymykseen vastausta. Pohjosessa Keski-Suomessa ehkä vielä epämääräsempiä tapauksia. Töitä mukava tehdä, kun yksinkertaiseenkaan kysymykseen ei saa yksinkertaista vastausta. Ristus.Minulla on Kuopioon vähän sellainen viha&rakkaus -suhde. En sitten yhtään tykkää sen paikkakunnan ihmisistä, mutta sinkkuna yöelämässä oli aina ihan mukavaa.
Kuopiossa tuntui olevan kovaa valuuttaa, kun oli käynyt suihkussa, ei käyttänyt lippalakkia sisällä ja osti tuotteen setelillä.
Siksi ehkä pidin siitä.
seesteistä hiljaisuutta kabiinissa.
Pitäis mennä kameran kanssa räpsimään tässä joku päivä, ei vaan tiedä mitä kuvais. Oravia tuolla kyllä liikkuisi paljon.
Siis nasta vs. kesärengas vai? Enkä usko että Possussa on jotkut Kiinanpaskat suvikumeina.Nastat itsellä huomattavasti hiljaisemmat. Tai riippuu noin 100% alla olevasta asfaltista.
Nastat itsellä huomattavasti hiljaisemmat. Tai riippuu noin 100% alla olevasta asfaltista.
Tulee naurunremakka jos porshessa linglongit
Silloin on aika äänekkäät kesärenkaat varmaankin? Mulla kävi kakka tsägä ja kesärenkaat huutaa aika julmetusti, onneks on hiljanen auto muuten että vaimentaa. Mutta sen renkaiden äänen kuulee ihan silleen että avaa ikkunan ja kuuntelee renkaiden ajomelua. Joskus spottaa tuollaisia mölyrenkaita liikenteessä jalankulkijanakin. Jyristää. Nuoruuden hevikonserttien jäljiltä kun tinnittää, niin arvostaa kaikkea hiljaista. Ens kesän jälkeen menee kesänakit vaihtoon ja Nokialaista tilalle.
Yeppp. Pakkohan se oli repästä, kun on yleiskone nykyään, niin helpottaa vaivausta.Aiheutinko mä nyt pakkikselle kebuliha buumin vaikka itse en ole saanut sitä aikaiseksi tehdä?![]()