Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarjoan edulliseen hintaan ratkaisua näihin sun jatkuviin kissa - ongelmiin:cautious:
Kissat ovat miehelle ja lapselle rakkaita!

Tänään kyllä hykertelin vahingoniloisena suihkiessani kissakarkoitetta sohvankulmiin. Sohvia raastava kissa selvästi loukkaantui hajusta. Parempi onkin, koska niin monta kertaa sen paskan haju on minua loukannut. Sai maistaa omaa lääkettään!

Tänään kyllä hykertelin vahingoniloisena suihkiessani kissakarkoitetta sohvankulmiin. Sohvia raastava kissa selvästi loukkaantui hajusta. Parempi onkin, koska niin monta kertaa sen paskan haju on minua loukannut. Sai maistaa omaa lääkettään!

Kosto on oleva kakkainen.

Ohjelmassa vielä irtiksien haku s-ryhmän kaupasta, koska bonarit.
Hoidin tuplat ostamalla rikkaimurin (tietenkin tehokkaimmalla koneella). Mutta vähän irtiksetkin kiinostaisi, ei ole tullut vedettyä yli kolmea karkkia päivässä varmaan puoleen vuoteen.

Ajattelin myös voittaa tänään ns.vitusti tonneja Veikkaukselta.

Hiukan jopa itse epäilen tätä omaa vetoani:

upload_2019-3-23_13-19-29.webp

heikoin kohta?

Minulla keihäänheitosta tulee kaulan lihakset kipeeksi

Mitä kissakarkoitetta sä käytät?

Mitä kissakarkoitetta sä käytät?
Emendo näkyy olevan. Mennyt vanhaksi jo tovi sitten, mutta toivon mukaan tehoaisi silti. Joskus sitä ostin suihkiakseni pullojukkaan, mutta pullojukkaan mieltynyt kissa vaikuttikin immuunilta sille, joten se unohtui kaapin perälle. Sohvia tuhoava kissa on paljon herkempi kaikenlaisille ärsykkeille.

Edellisestä on vierähtänyt aikaa. Mun suosikki on mozzarella, kebab, tuoretomaatti, sipuli, valkosiba ja tacokastike.

Unohdin ostaa taco-soosin, mutta samaa etikkapaskaahan tuo Texas Petekin on.

Pitäis kyllä eristää tuossa joku 400m2 pikku projektina. Onko ne vielä muodossaan, eikä kovin tiivistyneitä kasaan?
Ne oli talvella meillä pakkassuojana joten ei ole edes ollut maan alla.
Osa on stryrox valumuotin leikattua ylimääräistä yläosaa eli noin 400x4000 kokoista ja 100mm paksua jota on n.100m eli 40m2 kai?
Ja varmaan puoltoista kuutiota normi 50mm joka on siis 600x1000 kokoa.

minkähän tähären? (no,yhyrentähären)

ampumahihtoon on pakkaantunut kaikki missit, tavallisessa hiihossa NAISet ovat huomattavasti vaatimattomampia

onko sama efekti Miehien osalla, siihen en ole kiinnittänyt huomiota

Back
Ylös Bottom