Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olenkohan ikinä ostanut korvatulppia. Luulisin että en, kun niitä on aina saanut jostain.

Naapurillekin olen vienyt, mutta ei ottanut. Huusi vielä, että kuulemma vittuilen ja saisi viedä saunan taakse.

Olen muuten ostanut korvatulppiin värin. Valetut tulpat tarjosi firma, mutta värin tinkasin myyjältä.

Nyt, munkkiostoksille.,

Paljonko lähti painoa?
Ei yhtään. Palkitsin itseäni aiheettomasta darraolotilasta sen verran lahjakkaasti kun pystyi. Muutenkin alun kiivaan tahdin jälkeen on tahti hyytynyt. Eilen meni tasan -11,0 kg rikki.

Huomenna olis siskon muksun synttärit ja perään kaverilla varpajaiset. Voipi tulla pieni takapakki.

IMG_20190322_220133.webp

silloin on virkeä kun meinaa nukahtaa kesken lauseen seisaaltaan, kaupassa. Mutta riittävästi hereillä pysyin kotiin asti ja tietennii ku vois vaikka nukkuu
niin roppa on silleen että däng däng ny ollaan hereillä ja virkeenä. ai ku kiva.

Jalkaa kolotti niin paljon, että ei meinannut uni tulla. Onneks helpotti. Se on usein vasen jalka jota kolottaa, olen varmaan oppinut oudon tavan jollain tapaa tukeutumaan vasemman jalan varaan enemmän, kun eniten se on juuri vasen jalka mikä kipuilee.

Olinpas reipas kun tiskasin heti aamusta, olisin laittanut pyykitkin pyörimään mutta unohtanut ostaa pesuainetta. Fairy ei taida toimia.
Pitäsköhän käpytellä kauppaan.

Vaalikoneissa minä olen välillä kommunisti ja välillä natsi. Jostain syystä KD:n ehdokkaat pyörivät aina ehdotuksissa. Niin tai näin, aina hämmennyn tuloksista.

Back
Ylös Bottom