Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä. Ite kerkes jo parissa vuodessa tottua tuohon. Viikonloppuisin kurja, kun toinen nukkuu vähintään 11 asti ja ite hereillä viimeistään kahdeksan aikoihin.Onko tämä yleistä kahden ihmisen talouksissa? Ei olekaan tullut ikinä ihmisten kanssa puheeksi.
Tässä huus hollissa, kun mennää aikalailla maata panemaan aina samaan aikaan, eli silloin kun ensimmäistä väsyttää. Ja on siis kyllä erillenen makuuhuone, että ei esim yksiö.
Tähän sopisi se kumihanskakuva, jonka joskus kauan sitte laitoin tänneMenin bussin vegasissa. Se oli virhe. Saa varmaan tehdä tuttavuutta tullikoiran kanssa..
Mun mielestä ulkomailla pitäs matkustaa aina paikallisbusseilla, etenkin jos haluaa nähdä oikeaa paikalliselämää.Menin bussin vegasissa. Se oli virhe. Saa varmaan tehdä tuttavuutta tullikoiran kanssa..
Varmaan se juomien kylmänä pitäminen onkin se gaatin pääasiallinen käyttötarkoitus tuollaisella reissulla.Voin ottaa varalle viime keväänä kierrätyskeskuksen romulavalta anastamani 4t Yanmarin. Tehoahan siitä ei lähde kun 800 W, mutta uskon, että se toimii ydinsodan jälkeenkin. Joku oli sen varmaan kiskassut lavalle toiminattomana. Putsasin kaasarin sekä lisäsin menovettä, niin jo hörähti.
Voidaan sillä vaikka pitää siiderit kylmänä.
Mun mielestä ulkomailla pitäs matkustaa aina paikallisbusseilla, etenkin jos haluaa nähdä oikeaa paikalliselämää.
Muksu kun on ollut aina mukana niin harmittavan vähän tullut moista harrastettua.
No mutta sulla on muutenkin ihan tarpeeksi kokemusta ulkomaista, mulla ainoastaan ns. happy family Holidayt jonka jälkeen käydään hoitamassa paskaksi purtu purukalusto kuntoon.Mä menin Borneolla Pontianakista Sintangiin pikkusen kiireellä ei ollu cashii. Siellä piti olla kaks ATM masiina. Ja olikin. Toinen "out of order" ja toiseen ei käyny Visa, ainoastaan Master Card. No sitten seuraavana aamuna 12 tuntia bussilla takas Pontianakiin ja automaatille, yöpyminen ja aamubussilla 12h takas Sintangiin. Oli ihan kiva reissu kuitennii. Pikkusen olin kesäyliopistossa ja itekseen opiskellu Indonesian kieltä ja ihmiset taviksia arkikiireineen ja kanat kainalossa bussissa, niin mukavasti meni. Ei mitään hämminkejä, 20 vuotta sitten ni ihmiset vielä ihmetteli valkosta miestä ja bussin ikkunasta näky viidakkoa. Nykyään tuntevat valkosen miehen kun bussin ikkunasta näkyy vaan palmuviljelmää. Huonommat kokemukset tuli vasta myöhemmin poliisiviranomaisten kanssa, joutu sit lähtee karkuun vaikka olis kyllä ollu kiva käydä ettimässä kaloja vähän pidempään. =D
cash only?
cash only?
En ole koskaan käynyt jenkeissä mutta minusta on outoa toi systeemi että jokapaikassa tuntuu olevan hinnat mutta niihin lisätään verot ja tipit sun muuta maksut.
Ei ollut pepsiä?
No mutta sulla on muutenkin ihan tarpeeksi kokemusta ulkomaista, mulla ainoastaan ns. happy family Holidayt jonka jälkeen käydään hoitamassa paskaksi purtu purukalusto kuntoon.
Ei ollut pepsiä?