Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei oo lainkaan mahdoton ajatus että nämä nimeltä mainitsemattomat pääomasijoittajien hallussa olevat yhtiöt menee konkkaan ja lunastetaan takaisin, kun tuo kaikki paska laatu mitä on maan alle jemmattu alkaa hajoamaan ja syö omistajien tuotot.

Sehän on selvä, että sutta on tehty ja halvalla. Sitten kun alkaa hommat kusemaan, niin joku viisas taas säätää että verkkoyhtiöiden on pistettävä hommat kuntoon ja siinäpä hyvä syy taas nostaa hintoja.

Känniset akat on hirveitä, tuo on eka asia mikä naisesta pitää kitkeä, muita vapauksia poistetaan tarpeen vaatiessa sitten myöhemmin. Tuo on mieheltä todella vastuutonta käyttäytymistä, antaa rouvan törpötellä repsikan paikalla.

Onneksi vokotti ei ole yrittänyt kitkeä minusta mitään tapoja pois. Olen saanut ihan itse lopettaa huonot tapani.

Jumalauta. Tilasin eräästä mopovarustekaupasta vähän ajorytkyä ja kenkää ja pari t-paitaa.

Olin varautunu että saan palauttaa kaikki kun ei mahdu päälle.

Kaikki oli sopivia.

Ja housutkin vielä sopivammat kun ottaa vielä muutaman kilon pois ja jättää ne vähäisetkin jalkareenit tekemäti. Siinä hyvä syy tehdä vain pena+hauis. Tosin takkia en oo nyt talven jälkeen kokeillu, että mahtuuko.

Aloitin demarihallituksen valtaannousuun varautumisen pistämällä aggregaatin tilaukseen. Ettei tarvitse ihan valtakunnan verkon varassa olla.
Ja sen kun nostaa maastokuormurin lavalle, niin saadaan minä, @Joxuz @Kuparikatto @carcayu ja @Saatana sähköt mukaan Siperian kalareissulle.
Eijjumalauta, kiitokset vaan, mutta kyllä minä taidan jäädä seuraamaan teidän reissua lähinnä uutisista. Ilmakuvaa jostakin rajavartioston kopterista, luultavasti.
Aggregaatti on muuten mahtava laite, keskellä yötä, naapurissa. Täräjää koko talo.

Lounaspaikassa soi "smooth operator". Soiko aina toimenpidehuoneissa, jos potilas nukutettu?

Inviksellä se soi aina.

ei ole kyllä mitään syytä huolestua.mitä,suuhunsa,laittaa, kun seuraa DocTjj:n ruokailutottumuksia

Tänään olisi kohteena Heart Attack Grill

Ups on luupissa, mä en ole kotona 1100-1300. Katsotaan montako viikkoa tulevat tuohon aikaan... idiootit

Noi on kyllä ihme jeppejä noi lähettivirmat. Soittivat kerrankin että tuotas pakettia 8-15 välillä, oletko kotona? Piti ihan kysyä siltä että mitäs luulet mitä keskiverto työssä käyvä aikuinen ihminen tuohon vastaa?

Jumalauta. Tilasin eräästä mopovarustekaupasta vähän ajorytkyä ja kenkää ja pari t-paitaa.

Kaikki oli sopivia.

Ja housutkin vielä sopivammat kun ottaa vielä muutaman kilon pois ja jättää ne vähäisetkin jalkareenit tekemäti. Siinä hyvä syy tehdä vain pena+hauis. Tosin takkia en oo nyt talven jälkeen kokeillu, että mahtuuko.

Kaikki oli sopivia.

Pitäis kans hommailla.. Nahkatakki ja housut, sais olla valkoset. Rahaakaan ei liikaa ole, mistä tilasit?

Pitäis kans hommailla.. Nahkatakki ja housut, sais olla valkoset. Rahaakaan ei liikaa ole, mistä tilasit?
XLMotosta.

E. Ei näyttäny olevan valkosta nahkaa. Jotain Alpinestrarssia joskus nähny valkosena. Karmeus on katsojan silmässä, mutta äkkiä ajateltuna melko irstaan oloinen setti!

Viimeksi muokattu:
IMG_20190315_143131.webp
Mini-peppuli!

XLMotosta.

E. Ei näyttäny olevan valkosta nahkaa. Jotain Alpinestrarssia joskus nähny valkosena. Karmeus on katsojan silmässä, mutta äkkiä ajateltuna melko irstaan oloinen setti!

Elvis (n) se oli visio mut nyt kun katsoin, ruskea kyl näyttää hyvältä. Ei ole ikinä ollut mitään nahkavarusteita..

Todella hyvä valikoima, joskus katselin vilkkuja tuolta mut jäi ostamatta valinnanvaikeuden takia:nolo:

HS on löytänyt terroristisen teon mikä EI ole yksittäistapaus, osaatko sanoa miksi? kaikki aikaisemmat 41 iskua ovat olleet yksittäistapauksia.
Uuden-Seelannin terrori-isku ei ole yksittäistapaus, vaan ilmentää maailmanlaajuista muslimivihaa - Ulkomaat | HS.fi

Sairas ihminen toi toimittaja. Alkanu nyt vaalien alla yleistymään hyökkäykset näiden "journalistien" toimesta, tarkoituksen tehdä kaiken persuilun, konservatismin ja populismin välille yhteys ties mihin ihmisvainoihin, natseihin ja nyt yksittäisellä terroristi-iskulla toisella puolella planeettaa tulevat kaikki arvokonservatiivit myös terroristeiksi. Jos ei tätä kulmaa niin sitten ovat Putinin kätyreitä ja kaikki arvokonservatiiveja äänestäneet reppanoita uhreja joita Venäjä puijannut jnejne... Ihan sumeeta hommaa, harmi etten ole Hesaria aikoihin tilannut, etten voi laittaa ton jutun takia tilausta poikki.

- Peili on ollut seinässä huomenna viikon. Pääasialliset käyttäjät pääteltävissä alareunan nenänjäljistä. :cautious:

- Jo sisäsiistinä pitämäni pentu yllätti ja pissasi kodin harrastus-/työhuoneeseen ostamalleni kumimatolle. Siinähän sitten.

:coffee:

+ Päätin etten ahdistu julkisesta, joidenkin asiakkaidenkin seuraamasta somesta ja päivitin instaa.

Työkaveri, mummoikäinen naisihminen siis, soitti heti kun kehtasi, eli 8.20, ja kertoi jo pitkään ihailleensa, että näytän kauniilta kuvissa.
Toki se piristi mutta vastasin tietysti perisuomalaiseen tyyliin:
”No hyvä jos edes siellä, kiitos.”

+ FB puolestaan muistutti, että 5 vuotta sitten olin täällä silloisen koirani kanssa taas viikonlopun vietossa. En vielä silloin ajatellut, että ”täällä” on ”kotona.” :love:

+ Auto- ja alkoholikeskustelusta tuli mieleen, ettei ole ollut kertaakaan, kun meistä olisi kumpikaan juonut alkoholia toisen ajaessa.

Sitten tuli mieleen, kun joskus 5 vuotta sitten oltiin Tampereella Saludissa syömässä. Otin rohkeasti punaviiniä, vaikka en ollut juonut alkoholia lähes vuoteen.
Seuraus: Heatseeker oli vielä tuolloin FBssä ja päivitti sinne ruokakuvan, jonka kuvateksti oli suurin piirtein:
”Vaimon kanssa syömässä. Vaimo on kännissä.”

:barefoot: Hyvää viikonloppua! :)

Pitäs jaksaa laittaa vaatteet kuivumaan. Tai sitten odotan, että miesolento kotiutuu ja se laittaa ne kuivumaan.

Todella hämmentävä viikko. Ollaan menty molemmat samaan aikaan nukkumaan, koska mies olento töissä! Yleensä miesolento valvonut aamuyölle asti, koska opetus järjestäin vasta klo 12.

Back
Ylös Bottom