Jakahvi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos siirretään sinne kun sitten valmistut ja saat hommia?![]()

katso liitettä 153657
Uhka vai mahdollisuus?
e: ovat unohtaneet sen appelsiinin..vanilijakolalta maistuu...sokeri eijjole unohtunut...lime pepsimäxi on parempaa

Mutta äänestämällä taas hyväksytään nykysysteemi ja siihen liittyvä näennäismarkkinointi ja suoranainen valehtelu l. vaalilupaukset, joita ei koskaan lunasteta.
Toiseksi, yhdellä äänellä ei ratkaista vaaleja, enkä ole vastuussa muiden ratkaisuista.
Vastustan kommunismia myös siten, etten anna ääntäni kommunisteille. Sanottakoon tosin, ettei Suomessa oikein muita kuin vasemmistopuolueita olekaan. Paitsi vaalipuheissa. Joten on loppujen lopuksi täysin yhdentekevää, mitkä puolueet istuvat hallituksessa, ei paskasta saa konvehtia.
Ugh.
Ihan asiallista argumentointia molemmilta.Vaalikoneet ovat paskaa, en jaksa juuri edes lotota niitä enää nykyään. Niistä kun ei käy ilmi, onko ihminen oikeasti kykenevä vaikuttamaan ja viemään asioita eteenpäin vai pelkkä nolla, joka nyt sattuu olemaan kanssani samaa mieltä nipusta sekalaisia ja pääosin hölmöjä kysymyksiä joihin ei aina itsekään voi vetää rastia yksiselitteisesti tiettyyn laitaan. Ennemmin äänestän sellaista ehdokasta, jonka uskon oikeasti henkilönä yrittävän ja voivan saada jotain aikaiseksi ja joka on oleellisissa asioissa suunnilleen samalla puolella karttaa.
Puoluevalinnassa tämä vielä korostuu: vaalikoneet tuputtavat minulle herkästi mm. vihreitä ja monet vihreiden periaatteelliset tavoitteet allekirjoitan kyllä täysin. Ainoa vika, että mielestäni vihreät ovat pääosin IRL vitun hörhöjä, joiden ratkaisut niiden tavoitteiden saavuttamiseen ovat niin laalaa-maasta, että ko. puolue vallassa vastaisi heinäsirkkoja, ruttoa, vedenpaisumusta ja kommunismia yhdessä. Sieltä oikealta laidalta ne reaalimaailmassa taloutta ja kehitystä edistävät ratkaisut löytyvät ja sitä puolta äänestän, vaikka välillä hammasta kiristellen kun kaikkia aatteita ei kuitenkaan voi allekirjoittaa. Periaatteessa keskutakin voisi olla vaihtoehto, mutta kepu pettää aina ja juuri kun vanhat lehmäkauppaukot, joiden takia sitä ei ole voinut äänestää, alkavat vähän harveta riveistä, niin johtoon saatiin Sipilä eli vilpittömästi paskin pääministeri minkä minä muistan.
Voi kun asuisi Tampereella niin voisi edes äänestää Seppo Lehtoa ihan vain että saisi vähän elämää Arkadianmäelle.
Ja muistutuksena ennen vaaleja:
![]()
Eilen tuli katsottua pari jaksoa Remppa vai muutto, 8 jaksoa Unelmarempat, 4 jaksoa Frasieria.
Mitäköhän tänään...
Jillian ja Todd on paras parivaljakko!Remppa vai muutto on ihan mun lemppari, sopivasti tuli talvilomalla aamupalan jälkeiseen jumitteluun.
Youtubesta taitaa löytyä kaikki osat, siitä alat pistelemään.
Ihan asiallista argumentointia molemmilta.
Nallekin totesi, että näyttää olevan ihan sama kuka siellä hallituksessa istuu, ei se touhu siitä mihinkään muutu.
Ja kylähullut on aina tuoneet viihdearvoa eduskuntaan, kuten nyt vaikka Halme, Hakkarainen, Mieto, Andersson jne...
Eiväthän he(kään) yksinään siellä juuri mitään pysty tekemään, mutta onhan sitä kohellusta hauska seurata.
Olen huomannut saman.ei ole kyllä mitään syytä huolestua.mitä,suuhunsa,laittaa, kun seuraa DocTjj:n ruokailutottumuksia
Lukijan äänessä on paikoin sellaista mahtipontisuutta, että epäilen olevan alan miehiä.Oon joskus noita kuunnellut kun viikoittain ajelen kustannuspaikallepääkonttorille Vantaalle.
Sama pattitilanne jatkuu, vaikka ketä äänestää.Ei vaan tuo on lose-lose
Mitähän muuten valtiosääntö sanoo tilanteessa, jossa kukaan ei kävisi äänestämässä?Sama pattitilanne jatkuu, vaikka ketä äänestää.