Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

onko muuten muitten kuntien mielestä: delgaado höpinät alkaa,tietyiltäosin,muistuutamaan huomattavasti mopsismia
Viittaatko viiniin vai Aarikan pässiin? Jos viiniin, niin minuahan on jo vuosia paneteltu mm. pakkisircissä winegadoksi.

Yritin myös useamman kerran saada mopsia kanssani viinille.

viini

aijjaa,no hö, en ole käyny ämircis lähes kymmeneen vuoteen, enkä ircis viiteentoista, niin olen aivan ulalla nykynuorison hömpötyksistä

sillon kun olin nuori&virkeä, minulla oli oma kanava, tavoite oli: saada naista

en saanu

#hehe

IMG_3195.webp

Minulla lasissa: valkoviinitynnyrissä kypsytettyä souria, californiasta, viinakaupan erikoisuudet-hyllystä

mielenkiintoinen ensitutustuminen

D952DE9A-A7A7-49BD-85F4-510EB39DBEAA.webp

Löysin yhden lonkeron, söin sen. Nyt bastu tulilla ja aamusta viimoset asioinnit ennen viikoksi pohjoiseen siirtymistä. Että miä tykkään.

Mä olen ollut pariinkin otteeseen käsikirurgin operoitavan, toinen vaativampi tapaus sattui onneksi itelle Tanpesterissa.
Eka oli "vain" vannesahalla pariin sormeen, toinen tapaus johtui kihlauksesta joka oli se vaativampi.

Tuliko kihlasormukselle ns. riitaa vasemman nimettömän kanssa ja sormus halusi irtautua liitosta väkivalloin?:cry:

Back
Ylös Bottom