Nyt jumpan aika. Sitten pannaan sauna kuumaksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuohon tunnelin jatkeeksi vielä se jäämeren rata koko maan halki niin ei hommat heti lopu.Akku- vai verkkovirtakoneella?
Asiaan:
Taas on hyvää kääntöpuominosturia kaupan. Miksei ole seinää tai tolppaa johon kiinnittää, miksi?
Muuten ihan bueno mutta sitten pitäs kyhätä sama sirkus kuin Mongolian ja Venäjän rajalla on rautatiehommissa. Siellä vaihdetaan mennen tullen akselistot juniin ja ihmiset on kyydissä kokoajan. #kovvoohommooTuohon tunnelin jatkeeksi vielä se jäämeren rata koko maan halki niin ei hommat heti lopu.
Huomasin myös ne nosturit.
Ois kyl komeeta kun painaisivat tuon putken meren alle. Tarvittaiskohan siellä kaltaistani työmiestä.Tuohon tunnelin jatkeeksi vielä se jäämeren rata koko maan halki niin ei hommat heti lopu.
Huomasin myös ne nosturit.
VeeÄrrän vanhoja huutokaupassa.Mikä nosturi?
(Vielä ehtis tekemään vaikka oman kaakun sen alle)
Tsek. Tosin en pannut, oli jo valmiiksi lämpöinen.Nyt jumpan aika. Sitten pannaan sauna kuumaksi.
13.15 jo poistuin.^ #palkallinen?
Analyysi:#oluttaon
#siitämyösnautitaan
Olipas muuten taas vittu ihme yö.
1. tavoistani poiketen tollotin telkkaa vielä 23 jälkeen ja sammutin sen ite
2. säpsähdin siihen että unessa tms. tipuin ja aina pomppasin sängyssä puoli metriä ilmaan=heräsin
3. näin unta että olin yhden salimimmin kanssa NewYorkissa jossain sijoitusgurujen tilaisuudessa puhujavieraan ja hän oli minun avec mutta tosiasasiassa etsimme hänelle unelmien prinssiä vaikka olin häneen aivan totaalisen rakastunut.
(on oikeasti superkiva mimmi ja nätti yms. mutta ehkä hieman nuori mulle)
4. heräsin kaiken tämän lisäksi 10 minsaa ennen kelloa
käsikirurgille, kiva nervus saltans.
Mä olen ollut pariinkin otteeseen käsikirurgin operoitavan, toinen vaativampi tapaus sattui onneksi itelle Tanpesterissa.#korjattu
Mä olen ollut pariinkin otteeseen käsikirurgin operoitavan, toinen vaativampi tapaus sattui onneksi itelle Tanpesterissa.
Eka oli "vain" vannesahalla pariin sormeen, toinen tapaus johtui kihlauksesta joka oli se vaativampi.