Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Akku- vai verkkovirtakoneella?

Asiaan:
Taas on hyvää kääntöpuominosturia kaupan. Miksei ole seinää tai tolppaa johon kiinnittää, miksi?
Tuohon tunnelin jatkeeksi vielä se jäämeren rata koko maan halki niin ei hommat heti lopu.

Huomasin myös ne nosturit.

Tuohon tunnelin jatkeeksi vielä se jäämeren rata koko maan halki niin ei hommat heti lopu.

Muuten ihan bueno mutta sitten pitäs kyhätä sama sirkus kuin Mongolian ja Venäjän rajalla on rautatiehommissa. Siellä vaihdetaan mennen tullen akselistot juniin ja ihmiset on kyydissä kokoajan. #kovvoohommoo

#oluttaon
#siitämyösnautitaan

Olipas muuten taas vittu ihme yö.
1. tavoistani poiketen tollotin telkkaa vielä 23 jälkeen ja sammutin sen ite
2. säpsähdin siihen että unessa tms. tipuin ja aina pomppasin sängyssä puoli metriä ilmaan=heräsin
3. näin unta että olin yhden salimimmin kanssa NewYorkissa jossain sijoitusgurujen tilaisuudessa puhujavieraan ja hän oli minun avec mutta tosiasasiassa etsimme hänelle unelmien prinssiä vaikka olin häneen aivan totaalisen rakastunut.
(on oikeasti superkiva mimmi ja nätti yms. mutta ehkä hieman nuori mulle)
4. heräsin kaiken tämän lisäksi 10 minsaa ennen kelloa

Ois kyl komeeta kun painaisivat tuon putken meren alle. Tarvittaiskohan siellä kaltaistani työmiestä.

Puominosturi vaikka tuhannen kilon ois kyllä miehekäs. Sais jo vähän pienempää tavaraa liikuteltua.

#oluttaon
#siitämyösnautitaan

Olipas muuten taas vittu ihme yö.
1. tavoistani poiketen tollotin telkkaa vielä 23 jälkeen ja sammutin sen ite
2. säpsähdin siihen että unessa tms. tipuin ja aina pomppasin sängyssä puoli metriä ilmaan=heräsin
3. näin unta että olin yhden salimimmin kanssa NewYorkissa jossain sijoitusgurujen tilaisuudessa puhujavieraan ja hän oli minun avec mutta tosiasasiassa etsimme hänelle unelmien prinssiä vaikka olin häneen aivan totaalisen rakastunut.
(on oikeasti superkiva mimmi ja nätti yms. mutta ehkä hieman nuori mulle)
4. heräsin kaiken tämän lisäksi 10 minsaa ennen kelloa
Analyysi:

Haluaisit maistaa tämän unen kohteena olleen salimimmin lettua.

Tekisipä mieli käydä hakemassa pieni pullo punkkua.

Katselin myös Aarikan Pässi-koristetta, sitä puisista palloista tehtyä pässiä. Se on minusta söpö. Hinta sellaiselle isolle oli vaivaiset 1750 euroa. Wtf?

Mä olen ollut pariinkin otteeseen käsikirurgin operoitavan, toinen vaativampi tapaus sattui onneksi itelle Tanpesterissa.
Eka oli "vain" vannesahalla pariin sormeen, toinen tapaus johtui kihlauksesta joka oli se vaativampi.

Minulle on käsikirurgi laittanut yhden tikin. Sain puukosta leikkaussalissa. Vahingossa, kai.

Back
Ylös Bottom